• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Triton Studio Pro te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Samplicity

Stamgast
Ik ga toch voor de Pro X versie (met de 88 gewogen toetsen) en daarom mijn Triton Studio Pro de deur uit.
Zonder de CD Writer maar verder helemaal nieuw. Ik heb de doos en alles nog.
Adviesprijs in de winkel is 4795 euro incl BTW

Wie...

Wat bedoel je precies met een Studio Pro, je hebt of de Triton Pro, of de Triton Studio.

Je bedrag lijkt me erg veel. Een Triton Studio 88 is nieuw ongeveer 3.499,- een triton Pro met zijn 76 toetsen ligt daar onder.

Ik heb die vraag wel eens vaker gekregen. Het is zo simpel, Korg hanteerd het systeem al vanaf de 01W-serie

Je hebt de Triton serie (oud model, maar nog wel leverbaar)en je hebt de Triton Studio serie (de een paar maanden geleden uitgekomen mega Triton zeg maar).

Binnen elke serie heb je een versie zonder extra vermelding achter Triton, en die hebben allemaal 61 toetsen.
Dan heb je bij allebei de series een ... Pro versie, en die hebben allebei 76 plastic toetsen.
En vervolgens hebben allebei de series ook een ...Pro X versie en die hebben een 88 toetsen tellend 'piano'
stijl toetsenbord.

Ik heb dus een Triton Studio (dus de laatste generatie Tritons) Pro (dus met 76 toetsen i.p.v. 61!) en die kost toch echt ADVIESPRIJS (dus een winkel verkoopprijs ligt daar +/- 15% onder) 4795 euro

Wil hier geen ellelange discussie met je voeren ofzo, maar aangezien ik zelf nogal into korg ben, moet ik je toch tegenspreken. De term "Triton Studio Pro" is nergens te vinden op de Korg site, en bestaat volgens mij niet. Doe maar een search op altavista ofzo, vind je hem ook niet.

http://www.korg.com/gear/series/Triton.htm

"The TRITON STUDIO is also available in three sizes: 61 and 76-key synth action versions, and a newly developed 88-key weighted action model. Now, all TRITON STUDIO Music Workstations have the CD-R/RW factory installed"

Zoals ik al zei, de Triton Studio 88 is de zwaarste synth van Korg, hoger dan dat is er niet. Kost nieuw 3499, 2de hands ongeveer 3000 Euro (zie: http://muziek.2dehands.nl/mz.html?mi=3062590&meerinfo=1&ses=) ook in deze advertentie lees je de veelgemaakte fout "studio pro". (advertentie is misschien meteen een leuke tip voor je ;)

De Triton PRO is gewoon weg de 76 toetsenversie van de triton "classic" serie, Het verschil tussen de Triton Pro en de Triton Studio is naast meer geheugen (96mb voor sampling), additionele opslag, on board PCM08 en SCSI board, de CD brander moeten zijn, maar je zegt zelf al dat ie er in jou synth niet in zit. Dus ik twijfel nu of je wel de Studio 76 heb?

Laten we nou niet wijs gaan doen.
Ik heb verdomme dat ding in huis. Speel er al een tijdje op en speel inderdaad bezit zelf al jaren verschillende Korg apparaten.
Bij gevoegd is de officiele prijslijst van de importeur!

En als je geen interesse hebt en alleen maar niets te doen hebt en daarom uit verveling lekker aan het klikken slaat, doe dat dan lekker ergens anders!

Sorry hoor, maar ik wordt hier echt ziek van! Bovendien vraag ik geen 4795 maar zeg ik alleen dat dat de advies prijs is!

Origineel geplaatst door Samplicity

En als je geen interesse hebt en alleen maar niets te doen hebt en daarom uit verveling lekker aan het klikken slaat, doe dat dan lekker ergens anders!

Sorry hoor, maar als jij je alleen maar op synthforum aanmeld om wat zooi te verkopen ga dan lekker naar marktplaats.

Ik meld me niet alleen daarvoor aan maar daar is deze rubriek toch voor? Of ben ik nu echt helemaal achterlijk? Het heet toch: Te koop/te ruil aangeboden?

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat je geen gelijk hebt, sorry.

Origineel geplaatst door shappy1010
Sorry hoor, maar als jij je alleen maar op synthforum aanmeld om wat zooi te verkopen ga dan lekker naar marktplaats.
Ik stel voor dat jij daar niets over te zeggen hebt.

Laat die man zijn synth proberen te verkopen en laat hem met rust...

Thank you! Ik bedoel niets verkeerd hoor en niemand hoeft onredelijk te gaan doen.
Ik kan veel kritiek hebben en je mag alles zeggen mits terecht

Sorry, hang misschien een beetje teveel de nerd uit vandaag. Maar fyi ik ben wel op zoek naar een triton pro (maar niet een studio) voor weinig. Dus ik was wel degelijk geinteresseerd maakte me wel uit of je een studio of Pro had.

Daarom, als je dat nou gewoon vraagt!
Ik heb wel een emailadres voor van iemand die een Triton Pro weg doet. Die doet hem weg per 7 september geloof ik want dan komt zijn Motif 7 ES binnen. Je kunt hem bij hem kopen voor 1600 euro, als hij hem nog heeft

Klinkt goed het hangt even af of ik een goeie prijs krijg voor mijn Karma die te koop staat, stuur het adres maar even via p.b. thx

Wil hier geen ellelange discussie met je voeren ofzo, maar aangezien ik zelf nogal into korg ben, moet ik je toch tegenspreken. De term "Triton Studio Pro" is nergens te vinden op de Korg site, en bestaat volgens mij niet. Doe maar een search op altavista ofzo, vind je hem ook niet.

[

nou ik vind het zeker wel en dan wel hier

ik weet niet zeker hoor ik heb m'n lezen niet in maar er staat toch zeker

KORG TRITON STUDIO PRO 8o)

met een prijs van 4775 euro, dus ................:geslaagd:

en voor dat je wat te zeiken heb moet je eerst je huiswerk doen nerd en laat deze jongen gewoon zijn ding verkopen.

Origineel geplaatst door bass-molecules
nou ik vind het zeker wel en dan wel hier

ik weet niet zeker hoor ik heb m'n lezen niet in maar er staat toch zeker

KORG TRITON STUDIO PRO 8o)

met een prijs van 4775 euro, dus ................:geslaagd:

en voor dat je wat te zeiken heb moet je eerst je huiswerk doen nerd en laat deze jongen gewoon zijn ding verkopen.

Rustig aan he pikkie

:dubbel:

Rustig aan he pikkie

:dubbel: tuurlijk meneer de korg kenner :dubbel:

:smeris: is gelijk ook weer een leer voor jouw en ander, dat je opmerkingen enz gewoon via de PB moet doen. gaat hier op het forum vaker zo dat iemand ander het weer beter weet en dat de prijs te hoog is enz enz. als je het via de pb doen kan de verkoper dit aan passen als het zou moeten klopen en krijg je niet zulke verkoop draadje.

en dat jij je nu op je pik getrapt voelt omdat je ongelijk had en ik je daat op wijs is toch een probleem van je zelf :smeris:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back