boys en girls,
ik heb al enige tijd een jv 1080. echt een koopje, dus maar aangeschaft.
maar eigenlijk met het idee er ooit cards in te doen, omdat dit natuurlijk wel de betere sounds dan intern zijn.
maar nog steeds geen vintage card kunnen vinden, althans, niet betaalbaar.
en 100 euro of meer ga ik er echt niet voor neerleggen.
dus: wie heeft er 1 voor een fijne prijs?
en zijn er gebruikers die ervaring hebben met andere cards die echt de moeite waard zijn? de orchestral is volgens mij wel dik, maar als je een padshop vst in Cubase 7 hebt, heb je die volgens mij niet echt meer nodig of wel?
en er is toch ook een pads card voor de JV serie?
heb naast de jv nog een blofeld, waar ik ook presetbanken voor zoek als aanvulling.
daarnaast nog een nord lead 1 keys, Cubase artist 7 en de V collection van arturia.
ik heb al enige tijd een jv 1080. echt een koopje, dus maar aangeschaft.
maar eigenlijk met het idee er ooit cards in te doen, omdat dit natuurlijk wel de betere sounds dan intern zijn.
maar nog steeds geen vintage card kunnen vinden, althans, niet betaalbaar.
en 100 euro of meer ga ik er echt niet voor neerleggen.
dus: wie heeft er 1 voor een fijne prijs?
en zijn er gebruikers die ervaring hebben met andere cards die echt de moeite waard zijn? de orchestral is volgens mij wel dik, maar als je een padshop vst in Cubase 7 hebt, heb je die volgens mij niet echt meer nodig of wel?
en er is toch ook een pads card voor de JV serie?
heb naast de jv nog een blofeld, waar ik ook presetbanken voor zoek als aanvulling.
daarnaast nog een nord lead 1 keys, Cubase artist 7 en de V collection van arturia.