Veiling van het Faillissement Sol Muziekhandel BV te Breda

Wel een oscilloscoop erbij:

438-oscilloscoop-philips-pm-3252.jpg

clique

Ik geloof HELEMAAL niets van die prijzen...bedragen die op Ebay never gehaald worden die ineens op een of andere obscure veiling site wel gehaald worden. Ik snap helemaal 0,0 van dit soort veiling bedrijven en het heeft me nog niet een keer "gemotiveerd" om er op te gaan bieden. Het is gewoon nonsens.

Ik vind die Hagstrom versterker wel gaaf.
Maarja, die staat al een jaar of 15 in die winkel.
Toen hij er net stond (werd mij door het winkel personeel) heb ik daar een basgitaar gekocht.
Ze hadden die bas en versterker als setje overgenomen.
De versterker kostte toen 700 gulden.

Ik geloof HELEMAAL niets van die prijzen...bedragen die op Ebay never gehaald worden die ineens op een of andere obscure veiling site wel gehaald worden. Ik snap helemaal 0,0 van dit soort veiling bedrijven en het heeft me nog niet een keer "gemotiveerd" om er op te gaan bieden. Het is gewoon nonsens.

Is toch opbod, mss. verwachten ze hoge prijzen tegen einde veiling.

Staan wel heel curieuze dingen bij (of het moet aan mij liggen natuurlijk): http://www.hnvi.nl/veiling-kavel/ele...ef?offsetTop=0

Hahaha, te gek :)

kijk, als je dit soort dingen;
44-elektrische-gitaar-wc-bril-uitvoering-compleet-met-statief.jpg
probeert te verkopen in je winkel, dan ligt een faillissement zeker op de loer....
( of zouden ze hem speciaal gemaakt heben voor de curator, zoiets van, probeer jij deze maar een te verkopen......)

:dubbel:

kijk, als je dit soort dingen;
44-elektrische-gitaar-wc-bril-uitvoering-compleet-met-statief.jpg
probeert te verkopen in je winkel, dan ligt een faillissement zeker op de loer....
( of zouden ze hem speciaal gemaakt heben voor de curator, zoiets van, probeer jij deze maar een te verkopen......)

:dubbel:

Ik dacht in eerste instantie.. best een mooie body... totdat ik me bril opzette :D

Back