[experimantal] distorted beats..v1.0

prayer

oRgANiC DreAmS
Hoi allemaal, ben weer bezig met een lekkere vage nieuwe track.. ik weet alleen nog nie helemaal wat ik ermee moet.. :confused:.. Als iemand een paar goede tips heeft voor mij.. zijn ze harstikke welkom.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden... :r

alle feedback is welkom...

hier kun je stream luisteren LINK

en hier kun je MP3 downloaden als je een member bij soundclick bent LINK

l8trzz..

8D

:halleluja

Super vaag!

Tript lekker!

en ben ook een fan van distorted beats!

Maarre buiten deze enthousiaste reactie,zou ik het wat lekker hebben gevonden als de beats wat meer naar voren kwam,beetje extra compressie/mid tonen.. Het einde zou mij persoonlijk gezien iets "vetter" zien eindigen,zoal in geluid als spektakel.. maar voor de rest no comments! ;)

eej kijk eens aan the prayer :)

jouw heb ik al jaren niet meer gezien ehehe
ik was die dikke jongen die vroeger ook op de computerbeurzen zat met zijn amiga 1200 ;)

klinkt best cool dit zeker de opbouw in de eerste 2 minuten.

de main lead is lekker ranzig en klikt allemaal best heftig. maar hij is wel iets te kort aar mijn zin had nog een bepaalde
break en dan een abrupte climax verwacht eigenlijk waar die nou ophoudt.

maar voor de rest echt cole shit

:okdan:

I remember you.. jij hebt de weg ook gevonden naar het synth forum merk ik.. cool.. kom je stiekem toch nog bekende tegen 8) . Maar ff nog over deze track. De track is work in progress... oftewel nog lang niet af, de overgangen zijn nog niet goed en het nummer is ook nog inderdaad te kort.. toch alvast bedankt voor de reacties..

mzl >:|

erruhg drukkend maar het belooft wel wat te worden ben benieuwd naar het ein resultaat

Peez Tron

:D nnou ja de weg gevonden zit hier alweer een dik jaar :)

nog andere mensen die mij een beetje op weg kunnen helpen met deze track..?

l8trzz :engel:

ha mensen een tijdje terug heb ik jullie deze track voor geschoteld.. ondertussen ben ik nog druk bezig aan deze track.. heb nu het niveau 2.0 bereikt...
Ik heb het een en ander afgeregeld, een beetje meer mid in het begin.. Er is ook een heel nieuw stuk bijgekomen..
Ik ben aan het experimenteren met een beetje vocoding.. verder zit er een nieuwe lead bij..

Kunnen degene die zin hebben even wat opbouwende kritiek geven over het stukje vocoding en de lead.. Gewoon zeggen wat jullie ervan vinden.. thanks...

hier is zoals gewoonlijk de link naar de updated versie van het nummer..

---> LINK <---

ben benieuwd wat jullie er nu van vinden..

p.s. de track is nog steeds niet af...

Je 1e link is 't zelfde als de 2e neem ik aan?
Lekkere track! Goede kwaliteit opname, vind ik. En de stijl is gewoon lekker. Kick mag iets meer doorkomen in 't begin, maar da's niet perse noodzakelijk..
Jammie! :biertje:

hey bedankt voor je reactie.. die kick in het begin kan iets harder, alleen ik moet er niet meer bass doorheen jagen want dan dreunt het te erg.. tenminste bij mij thuis.. maar ik zal er zeker wel rekening mee houden..

greetz ;{

Back