Holyver
Ingeburgerd
Defecte Ensoniq SQ-80, aangeboden voor onderdelen, of misschien nog voor reparatie door iemand met verstand van zaken.
GRATIS voor wie ermee kan leven dat ik de Curtis filter- en VCA-chips eruit haal (CEM3379 en CEM3360).
Wie het toestel inclusief deze chips wil mag ruilen voor een shruthi-1 (eigenlijk liefst nog een ongebouwde volledige kit
). Een bod via PM mag ook (maar bij het evalueren van dat bod houd ik dus rekening met de potentiƫle waarde van deze chips).
Start jammer genoeg niet meer op (blanco scherm, en produceert geen geluid meer).
Voor mijn setup is de synth fysiek te groot en te zwaar om nog in de reparatie te investeren, hoewel ik het wel een coole synth vond toen hij nog werkte.
Toestel heeft bij de vorige eigenaar ook zichtbaar afgezien, en is optisch dus ook niet in denderende staat. Schuifpots waren versleten, en werden voorlopig vervangen door draaipots bij gebrek aan geschikte vervanging.
Voor foto's verwijs ik graag door naar 2dehands.
Enkel ophaling ter plaatse (in Gent).
GRATIS voor wie ermee kan leven dat ik de Curtis filter- en VCA-chips eruit haal (CEM3379 en CEM3360).
Wie het toestel inclusief deze chips wil mag ruilen voor een shruthi-1 (eigenlijk liefst nog een ongebouwde volledige kit
). Een bod via PM mag ook (maar bij het evalueren van dat bod houd ik dus rekening met de potentiƫle waarde van deze chips).Start jammer genoeg niet meer op (blanco scherm, en produceert geen geluid meer).
Voor mijn setup is de synth fysiek te groot en te zwaar om nog in de reparatie te investeren, hoewel ik het wel een coole synth vond toen hij nog werkte.
Toestel heeft bij de vorige eigenaar ook zichtbaar afgezien, en is optisch dus ook niet in denderende staat. Schuifpots waren versleten, en werden voorlopig vervangen door draaipots bij gebrek aan geschikte vervanging.
Voor foto's verwijs ik graag door naar 2dehands.
Enkel ophaling ter plaatse (in Gent).