(Industrial) - SummA_-_Slow_Vibration_(140bpm)

Best wel hard en stuk i.d.d. :D
Net een tandje te stuk naar mijn smaak ;)

ff puur technisch ik voel het hoog zo door m'n vullingen trekken en krijg nagels over schoolbord beelden in m'n hoofd, dat hoog mag wel een tandje minder :D

verder is de onder de distortion liggende techno wel lekker, alleen ik zou een mix doen van milde bitchrushing en milde tube saturation, (of wat verschillende guitaramp VST's proberen) dan wordt het allemaal wat ronder evt afmaken met wat milde tapecompressie. dan krijg je wel de overstuurde feel, maar allemaal wat dragelijker.

ik denk eerder wat er voor zit iets minder stuk maken

Het is allemaal wel heel erg kapotgemaakt, waardoor de kracht er een beetje af is. Vooral in het eerste stuk komt de kick er niet uit. Ook na de break is dat het geval. In andere stukjes gaat dat beter.

Het is allemaal wel heel erg kapotgemaakt, waardoor de kracht er een beetje af is. Vooral in het eerste stuk komt de kick er niet uit. Ook na de break is dat het geval. In andere stukjes gaat dat beter.

Ja klopt wel inderdaad. Die stukken die jij denk ik bedoelt zijn wat lastig te mixen. Misschien toch nog een extra punch layertje voor de kick erbij maken, ga ik eens ff proberen.

Back