[DIY] Waar koopt men welk onderdeel.

Dit gaat een verduveld uitgebereid topic worden als er niet helder wordt gespecificeerd wat precies de wensen zijn :maffia:
En dan ook nog alle wensen en antwoorden en zijstraatjes dwars door elkaar heen... Ik zou zeggen: een apart forum speciaal voor gezochte onderdelen, en maar 1 onderdeel per topic. In de titel duidelijk vermelden wat je zoekt, dan heeft de zoekmachine er ook nog wat aan.

Ik zoek een Coolaudio v2164 in SOIC package. Dus niet de DIP versie. Schijnbaar alleen uit US te halen?

Weet iemand waar je, relatief fijn, shielded kabeltjes kan krijgen? Je weet wel, die je vaak voor de output in synths ziet.
Het is voor eurorack modules.

Alvast mijn dank!

Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar misschien bedoel je microfoon kabel? Ik koop dat per meter bij Radio Rotor. Het is ongeveer 2,5 mm dik en afgeschermd. Ik neem meestal mono. Ik heb er mijn patch kabeltjes mee gemaakt.

Weet iemand wat de vakterm is voor de poweraansluiting op eurorack pcbtjes? Die rechthoekige dingen met een sleufje?
Ik zoek maar vind niks (vooral op nederlandse sites)

2x5 IDC shrouded header is neem ik aan wat je bedoelt.

Ik verslijt die dingen per dozijn, als je er een klein aantal nodig hebt kan ik wel wat voor je ritselen.

Back