Gloomer - Nothing Holds The Storm

Voor een dance track klinkt het voor mij te drukkig.. die solerende geluiden eroverheen zijn niet echt mijn ding..

dat lfo geluid op 1:50, lijkt op Spaced Invader van Hatiras heb je dat mss gesampeld?

Laatst gewijzigd:
dat lfo geluid op 1:50, lijkt op Spaced Invader van Hatiras heb je dat mss gesampeld?

Niet dat ik weet..
Wat ik wel weet is dat ik Beast heb gebruikt voor die sirenes.. de preset heet Atari :D

Dank je wel voor te luisteren en je eerlijke feedback man ! ;)

Aparte track, niet verkeerd. De kick zou misschien wat prominenter kunnen zijn, zeker in verhouding tot de hats etc. in het stuk rond 2:30, die daar vrij hard staan. Die volume-effecten op 2:60 vind ik maar niks.

:) beetje kruising tussen de computerspelletjes uit me jeugd.. en de houseparties uit die tijd..
duimpies omhoog..
als het mijn liedje was geweest.. had ik heel mischien klein beetje hoog eruit gefiltert (uit de eindmix)
maar das echt persoonlijke smaak.

Ja, weer een heel typische Gloomer track. Ik denk dat ik me aansluit bij Skel als het om de score gaat. Hij is goed, maar ik heb ook betere van je gehoord.:). Ik ben zelf niet zo'n fan van dat repeterende sweep dingetje.

Tis wel apart :) het sirene geluidje is niet mijn ding, maar in een hoop andere nummers die niet mijn ding zijn zit vaak ook een irritant geluidje, en dat wordt dan een hit. Ik denk alleen dat er dan nog ergens een break in moet met totaal andere geluiden/ander ritme, dan zou het zo een Ibiza hit kunnen worden denk ik...

Mooi ritme concept met op: 2.00 gefilterde ruis maakt het spannend.

Hey Roland, toppie man dat jij dit leuk vindt.. had ik nooit gedacht, haha.. Maar ik ben wel heel erg blij met je feedback, so thanks a lot !!

Die volume-effecten op 2:60 vind ik maar niks.

Dat is een triggergate die ik er heb opgezet.. :D Ik vond dat wel een leuk effectje.. Maar Stupide, hartelijk dank voor te luisteren en je eerlijke feedback.. Appreciate it !!

Ze kunnen wel, maar net niet 'proper' genoeg gedaan. Moet net iets 'tighter' Verder ok track. Gloom style. 7/10 ;)

Ja, ik zal volgende keer eens kijken naar die Triggergate, misschien dat ik een andere setting moet zoeken.. Wow 7/10, dat is mooi zeg, dank je wel sKeLeTvM !! :okdan:

:) beetje kruising tussen de computerspelletjes uit me jeugd.. en de houseparties uit die tijd..
duimpies omhoog..
als het mijn liedje was geweest.. had ik heel mischien klein beetje hoog eruit gefiltert (uit de eindmix)
maar das echt persoonlijke smaak.

Wow Dreammer, wat een vette feedback zeg :okdan: (duimpjes idd omhoog)..

Eindmix het hoog eruit filteren ? Zal ik bekijken voor mijn volgende platen.

Dank je wel man, van harte ;)

Ja, weer een heel typische Gloomer track. Ik denk dat ik me aansluit bij Skel als het om de score gaat. Hij is goed, maar ik heb ook betere van je gehoord.:). Ik ben zelf niet zo'n fan van dat repeterende sweep dingetje.

Hey Bob, dank je wel makker.. Doet iedere keer deugd wat van jou te lezen.. 7/10 is een mooie score, dank je wel !!

Tis wel apart :) het sirene geluidje is niet mijn ding, maar in een hoop andere nummers die niet mijn ding zijn zit vaak ook een irritant geluidje, en dat wordt dan een hit. Ik denk alleen dat er dan nog ergens een break in moet met totaal andere geluiden/ander ritme, dan zou het zo een Ibiza hit kunnen worden denk ik...

Hey SB-SIX, een break met totaal andere geluiden en ritme.. Daar ga ik me eens aanzetten bij de volgende track.. Een Ibiza-hit, waauw *D

THANKS MATE !! :okdan:

Dat zoekende leadje (puls-achtig iets) vind ik niet echt veel toevoegen.. voor de rest vind em erg in orde.. juiste spanning qua geluiden.
Lekkere breaks ook. :mega:

Lekker compacte en vrij unieke sound heeft deze track. :okdan:
Ik vind het ritme en de geluiden van het ritme erg lekker.
Er zit vind ik wel iets teveel hoog in qua mixage. Dat valt vooral op vanaf 2:17.

Ik ben ook niet op elk moment in de track even te spreken over de "peeuuuwww", die is af en toe wel erg zeurderig ;) Die zou misschien iets ruiger en ruwer mogen klinken. (Zoals op 1:58 bijvoorbeeld!)

Dat zoekende leadje (puls-achtig iets) vind ik niet echt veel toevoegen.. voor de rest vind em erg in orde.. juiste spanning qua geluiden.
Lekkere breaks ook. :mega:

Toppie van je makker, dank je wel :halleluja

Lekker compacte en vrij unieke sound heeft deze track. :okdan:
Ik vind het ritme en de geluiden van het ritme erg lekker.
Er zit vind ik wel iets teveel hoog in qua mixage. Dat valt vooral op vanaf 2:17.

Ik ben ook niet op elk moment in de track even te spreken over de "peeuuuwww", die is af en toe wel erg zeurderig ;) Die zou misschien iets ruiger en ruwer mogen klinken. (Zoals op 1:58 bijvoorbeeld!)

Hey Skies, dank je van harte man !!

2.17, je hebt gelijk.. teveel hoog.

Die peeeeuuuwww wat ruiger, ok, daar ga ik rekening mee houden.. ook wat afwisselen de volgende keer..

Thanks mate !! :okdan:

Aparte track ja, maar dat heeft ook wel weer wat :D. Zitten bij vlagen leuke geluidjes in, en op de vloer kan dit het wel goed doen. Mis wel wat de balans in de tracks; stereo hihatjes en sommige synth geluiden overheersen wat te veel. Over het algemeen is het vrij scherp. De break canaf 2.15 vind ik jammer, het klinkt als een andere track en haalt de sfeer weg.

Back