Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Weer een nieuwtje, ik ben eens benieuwd naar jullie meningen.. Ik ga er wel niets meer aan veranderen.
Met dank
Met dank

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dat lfo geluid op 1:50, lijkt op Spaced Invader van Hatiras heb je dat mss gesampeld?

Die volume-effecten op 2:60 vind ik maar niks.

beetje kruising tussen de computerspelletjes uit me jeugd.. en de houseparties uit die tijd..
. Ik ben zelf niet zo'n fan van dat repeterende sweep dingetje.
het sirene geluidje is niet mijn ding, maar in een hoop andere nummers die niet mijn ding zijn zit vaak ook een irritant geluidje, en dat wordt dan een hit. Ik denk alleen dat er dan nog ergens een break in moet met totaal andere geluiden/ander ritme, dan zou het zo een Ibiza hit kunnen worden denk ik...Mooi ritme concept met op: 2.00 gefilterde ruis maakt het spannend.
Die volume-effecten op 2:60 vind ik maar niks.
Ik vond dat wel een leuk effectje.. Maar Stupide, hartelijk dank voor te luisteren en je eerlijke feedback.. Appreciate it !!Ze kunnen wel, maar net niet 'proper' genoeg gedaan. Moet net iets 'tighter' Verder ok track. Gloom style. 7/10![]()
beetje kruising tussen de computerspelletjes uit me jeugd.. en de houseparties uit die tijd..
duimpies omhoog..
als het mijn liedje was geweest.. had ik heel mischien klein beetje hoog eruit gefiltert (uit de eindmix)
maar das echt persoonlijke smaak.

Ja, weer een heel typische Gloomer track. Ik denk dat ik me aansluit bij Skel als het om de score gaat. Hij is goed, maar ik heb ook betere van je gehoord.. Ik ben zelf niet zo'n fan van dat repeterende sweep dingetje.
Tis wel aparthet sirene geluidje is niet mijn ding, maar in een hoop andere nummers die niet mijn ding zijn zit vaak ook een irritant geluidje, en dat wordt dan een hit. Ik denk alleen dat er dan nog ergens een break in moet met totaal andere geluiden/ander ritme, dan zou het zo een Ibiza hit kunnen worden denk ik...

Die zou misschien iets ruiger en ruwer mogen klinken. (Zoals op 1:58 bijvoorbeeld!)Dat zoekende leadje (puls-achtig iets) vind ik niet echt veel toevoegen.. voor de rest vind em erg in orde.. juiste spanning qua geluiden.
Lekkere breaks ook.![]()

Lekker compacte en vrij unieke sound heeft deze track.
Ik vind het ritme en de geluiden van het ritme erg lekker.
Er zit vind ik wel iets teveel hoog in qua mixage. Dat valt vooral op vanaf 2:17.
Ik ben ook niet op elk moment in de track even te spreken over de "peeuuuwww", die is af en toe wel erg zeurderigDie zou misschien iets ruiger en ruwer mogen klinken. (Zoals op 1:58 bijvoorbeeld!)
. Zitten bij vlagen leuke geluidjes in, en op de vloer kan dit het wel goed doen. Mis wel wat de balans in de tracks; stereo hihatjes en sommige synth geluiden overheersen wat te veel. Over het algemeen is het vrij scherp. De break canaf 2.15 vind ik jammer, het klinkt als een andere track en haalt de sfeer weg.