Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klopt idd, heb het ook met m'n Juno-106 met external chorus input.Heerlijke sound idd en een interessante envelope!
Het kraakje herken ik wel, maar ik had altijd het idee dat het een andere oorzaak had. Zowel bij mijn oude alpha juno, als bij mijn huidige MKS-50 EN Juno60 kraakt het chorus als het signaal te hard is.
Ik heb daarom het idee dat het interne signaal in de juno's te hard kan / gaat oversturen in de chorus. De level slider op 8 zetten en het probleem is opgelost.
Heb vier MKS-50's gehad (nu nog 1) en ze hadden allemaal een zuchtje/digitaal kraakje in een van de stereo outputs als de chorus aanstond. Dus de suggestie om voor een 1/2 te gaan is zo gek nog niet, alleen zijn die nogal eens afgeragd

Mijn ervaring met kraakjes etc in synths: de oscs iets zachter zetten en het op de mixer wat opkrikken. Als de bron maar kraak en vervormingsvrij is.
-C-
wereldwijd kun je er genoeg topics over vinden, die mensen hoeven alleen de osc iets zachter zetten, veel domme mensen dat blijkt, waaronder ik, ik heb er ook zo een liggen waar, nu blijkt, de osc te hard van staat.