Komplete 5 problemen

divinio

Starting Up...
Ja ja, ik zit nog steeds met Komplete 5 en heb eigenlijk helemaal niet de behoefte om de 9 aan te schaffen. Ik gebruik de Pro-53 in veel tracks en de versies van Guitar Rig, Massive en konsoorten bevallen me prima. Die B4 enz verlies ik ook waarschijnlijk?

Alleen wordt deze niet meer ondersteund op OSX 10 en beginnen er zich wat problemen voor te doen. Echt geen zin om die Pro-53 te verliezen want ik hou regelmatig een "oude track-dag" waar ik die oudere tracks beter maak met de nieuwe kennis die ik heb opgedaan.

Nog iemand problemen met die oudere versies? Of werkt er echt niemand meer met oudere versies? Is een upgrade naar 9 echt zo geweldig? Ben even gaan kijken en ik word er niet warm van eerlijk gezegd. :stupid Zonde van het geld vind ik.

Ik snap je helemaal.
Ik vond die Pro53/B4/ElektrikPiano etc ook geweldige plugins destijds.
Worden zowel door Osx ASL NI niet meer ondersteunt / geupdate.

je zou natuurlijk kunnen overwegen om te dowgraden naar snow leopard.
Prima OS, stabiel...Werkt als een tiet.

Ik heb zelf ook door een issue met UAD wat ik maar niet opgelost kreeg ook gedowngrade naar SL.
Alles loopt nu als een zonnetje.

Ik zit ook nog steeds op NI kopmplete 5. Ga ik ook nooit meer updaten, je blijft anders aan de gang met dat NI complete... Ik zit wel al lang op Windows x64 dus ik kan die Pro53 daarom niet meer gebruiken. Die miste ik toen wel. Inmiddels is de vervanger Retrologue gebleken alhier.

OS downgraden vanwege 1 of een paar plugins vind ik geen goed idee. Op den duur levert dat geheid steeds meer andere problemen op tot het echt onwerkbaar wordt en dan moet je alsnog om.

Als je Cubase gebruikt, dan waarschijnlijk via de tegenwoordig ingebouwde bitbridge.
In ieder geval is het ook mogelijk om jBridge te gebruiken, inmiddels ook voor Mac beschikbaar. Daarmee zou Pro53 en andere gouwe ouwe 32-bitters gewoon moeten kunnen draaien in een 64bit omgeving. Het is bovendien zeer betaalbaar.

Ik draai gewoon de Pro-53 op 10.9.4 hoor? Je moet gewoon met NI mailen, dan krijg je een R2 licentie op je account van de Pro-53 en toegang tot de installatie patch. Doet het overigens ook prima met 32 Lives.

Back