Aankopen vanuit USA, goed idee?

Als ik het goed begrijp gaat het om een eurorack module, wellicht tot 200 dollar of zo. Veilig versturen met toeters en bellen loopt dan al snel relatief in de papieren (40-50 dollar met USPS). In mijn ervaring glippen kleine pakketjes die tegen het goedkoopste tarief verzonden worden makkelijker langs de grenswachten. Maar goed, het is alweer een jaar geleden dat ik iets heb laten overkomen.

Tja misschien te naief ja, dit was voor mij de eerste keer (vanuit Amerika).
Bij een particulier via normale post, nouja goed als dat vanuit midden amerika hier naartoe verscheept (letterlijk) moet worden verwacht ik het niet binnen 2 weken, ik ging van een maand uit.

Voor een volgende keer zal ik het ook beter in de gaten houden, te goed van vertrouwen dat het wel los zal lopen.
Een dure les.

Tja misschien te naief ja, dit was voor mij de eerste keer (vanuit Amerika).
Bij een particulier via normale post, nouja goed als dat vanuit midden amerika hier naartoe verscheept (letterlijk) moet worden verwacht ik het niet binnen 2 weken, ik ging van een maand uit.

Voor een volgende keer zal ik het ook beter in de gaten houden, te goed van vertrouwen dat het wel los zal lopen.
Een dure les.

Jammer dat het zo loopt..

ik heb een jaar of twee geleden een paar vco chippies voor een kapotte memorymoog gekocht op evilbay.
na de maxtijd 45dagen dacht ik) niets ontvangen en geld teruggekregen van paypal.\
( volgens de tracktrace bevonden mij chippies zich op dat moment eerst op hawai, en daarna op de kaaiman eilanden.
na een flinke 3 maanden kwam er een volkomen verkreukeld pakketje bij mij aan, de chippies.
ik heb die gozer alsnog betaald, het was rond de kerst dan hij die meuk verstuurde.
dan gaat er dus kennelijk vanalles fout bij de post in coiboiland.

:mega:

Back