Zijn er Bitwig gebruikers op het forum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
irritant .. in dat soort gevallen verdiep ik me technisch of koop nieuwe software/ hardware om de tijd te overbruggen tot er weer inspiratie is ;) wat ik hoop dat bitwig goed gaat doen is collaboration als je dan eens in die toestand zit dan kan je via het internet mee sleutelen aan een projectje... maar zover zijn we nog niet

Laatst gewijzigd:
Jah! Hier een bitwig gebruiker.. maar heb het weer eventjes links naast me gelegd. (geen vst/midi outputs en group tracks.) Kan ik gewoon niet mee werken zonder. Maar komt er snel aan ,wat ze tenminste beloven daar in Berllijn. Fingerscrossed.
Zit nu alleen nog maar beetje multisynths te maken met zooitje modulatie gekkigheid ed. Wat ik wel heel erg tof vind werken. Maar zoals ik al eerder aangaf< ik wacht op grouptracks.. Wel een beetje bende met 60+ tracks.. Gelezen dat ze dat net zo gaan oplssen als de drummachine in je mixer. Dus alles in die group "uitklapbaar" .. Wait and see.. maar nu voor mij eigenlijk meer leuk om geluiden mee te maken en te hanessen... Maar voor versie 1... ben ik toch al wel tevreden. Bijna;) overgestapt.

Die selectie is wel heel ruim. Waarom reageer je eigenlijk als je geen Bitwig gebruikt? Dit soort suggesties kan ik zelf ook bedenken.

Bericht door een moderator:

Omdat het forumbeleid is om geen 10 threads over hetzelfde onderwerp te beginnen, wij zijn dan ook juist erg blij met dit soort zelfmoderaties. :okdan:
Er is reeds geruime tijd een Bitwig topic welke prima te vinden is via de zoek functie van het forum. :)

Discussie over Bitwig dan ook graag gewoon in het Bitwig topic.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back