Boss DR-55 Clone PCB

Tof! Ik heb hier nog een gare kapotte dr-55 liggen. wellicht dat ik de case hiervoor kan gebruiken :okdan:

Vinden jullie dit nou goed klinken.. ik hoor soms ook wat noise en brom ruis.. bijgeluiden.

Ik hoor ook die bijgeluiden. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij het origineel apparaat ook het geval was ;)

Ik hoor ook die bijgeluiden. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij het origineel apparaat ook het geval was ;)

Bij het oude apparaat hoor je van alles en nog wat aan bijgeluiden. Bij de mijne in ieder geval...

Ik kan nu al voorspellen welk lid in ieder geval gaat zeiken wanneer de DR-55 als extra kit voor de TR-8 gaat uitkomen, en dan zonder de bijgeluiden ;) Om nog maar te zwijgen over de vele knoppen op de TR-8 die dan geen functie zullen hebben...

Hier de eerste test met de DR-55 Clone (ik ben voor de rest niet echt fan van die circuitbenders gasten daarom weiger ik hem de CB55 te noemen.. :))
De bass drum heeft al de decay mod en de snare is iets minder snappy dan de stock versie.

Ik heb er ook een frontje voor gemaakt maar ben er nog niet helemaal over uit of het de €100,- waard is..

DR-55 Front_01.jpg

Attachments

• DR-55 Test_01.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 89
Back