Ja doe ik, lijkt me erg leuk... als iemand een gevuld en of werkend pcbtje heeft maak ik wel een frontje..
Zal ik ook een ontwerp maken ? of is dit al ok...
Ik heb je een mail gestuurd via je site. (frontplaten.net) (maar je wist natuurlijk al dat dat je site is)
Heb al een ontwerp gemaakt met Schaeffer's fpd en hoop dat jullie iets kunnen met dat bestand. (?)
Alle mods (zoals op het plaatje hierboven) werken behalve de HH Tone. Ik kreeg wel een filtertje maar het effect is dusdanig klein dat ik het waarschijnlijk maar laat.
Alles moet alleen nog even ge-fine tuned.
Pff, das een goeie.. Ik had bijna alles op voorraad. Alleen de zoektocht naar een 45Mhz conductor was lastig, uiteindelijk mijn wens aangepast en op zoek gegaan naar een 47 MHz en dat was nog niet makkelijk.
Denk dat je zonder frontje met PCB voor rond de 30 klaar bent. Dat is met redelijk sjieke pot meters.
Sterk afhankelijk in welke hoeveelheden je componenten inkoopt. Er zitten in ieder geval geen exotische componenten in, wel een paar gekke regelaars.
Wat voor connectoren wil begaan gebruiken?
Ik zou zeggen 15 euro of zo, aan componenten op het board,wat potmeters.
Ah OK bedankt jongens. Ik had maar een ruwe schatting nodig. £10 PCB is natuurlijk een koopje maar als er vervolgens voor €90 aan componenten op moet wordt het nog steeds prijzig
Het test printje (wat met een beetje geluk kan blijven) is af.
Hier de eerste test met de BD, SD en RS. Accent krijgt een gate op elke tel behalve op de plek waar een BD word ge-triggerd.
Accent word niet, zoals op b.v. een 808 door een tweede trigger signaal geregeld maar door het hele mix signaal te versterken. Duidelijk hoorbaar in een BD met lange decay. Je kan Accent dus ook aansturen met een LFO, Envelope, enz.
De HH volgt! (had geen triggers meer over..
De geluiden staan qua volumes ruk (nog geen volume pots) en er zit nog een brom in. Verder is de trigger die naar de snare gaat niet optimaal, deze heeft hier een roffeltje.
Ben over de controle van de BD Decay niet helemaal tevreden. Hij werkte niet lekker met een lin pot, met een log pot word het ook niet veel beter..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.