Had eerlijk gezegd wat meer verwacht van de remix maar desalniettemin wel respect dat je hem hebt gedeeld.
Ja Ja sorry,,
Ik heb op dat moment met die veracocha wel wat tijd verloren om meer dat 100 samples in een keymap automatisch te krijgen, zonder te moeten nadenken,
Dat moest eerst geprogrammeerd worden, en ik denk het toen manueel te hebben gedaan,
En ja, idd, 't is nu eenmaal over midi,, Drumstation Kick - Samples in de K2661, niet alles is sample accuraat ITB,
En dan heb je dat gewring,,enzo, Dat leeft,,Ook al is er Sidechain gebruikt
Maar die sidechain werkt over een gans mixboard channel, niet de K2661 alleen,
En de samples zijn niet van samples cd's, gewoon de orignele treack, en met m'n eigen tools gechopped,,
En ja, die tracks worden live opgenomen, niks DAW arrangement Edit, dus zijn de breaks en fills beperkt, k heb maar 2 handen...
Ik ben zelf wel blij dat ik nu met samples kan werken, maar ik blijf nu eenmaal met die MED-SS Amiga Tracker werken,
Ik zou die chopped samples ook wel ITB a la ableton kunnen gebruiken, maar tja, eens met een tracker editor ooit begonnen,..
Die mix was een sessie dat rond chopp'd samples ging,, Mijne laatste nieuwe is dan weer vooral met de TB-3,,
Soit, wat ik zei over de topic starter z'n versie vind ik nog wel juist, maar dat gaat eigenlk meer over live optredens, live spelen, cover bands,,
Ik kan niks-nul-noppes melodies na spelen,, maar veel eer sounds tunen,,
En ja, de originele Vera Cocha is natuurlk de Max,, Ook al zuigt die video clip zoveel aandacht weg,,
En mijn versie'ke is eigenlk maar een moment opname,, of nog minder ??
Soit,, Grtn

Edit:
En ja, die vero cacha viel eigenlk dik tegen om daar een eigen bootleg versie van te kunnen maken, maar er is dan toch nog iets van opgenomen kunnen worden..
Ik ga nog wel een eigen (Cleanig Lab) edit van maken, van die mix, ni gewoon drag & drop in mixmeister..