Dave Clarke EMP Toolbox

vcovca

NOXGENUS
Voor de liefhebbers. Ik doe helemaal niks met plugins.. maar ben wel een enorme Dave Clarke fan 8)

Declared “The Baron of Techno” by legendary BBC Radio presenter John Peel, Dave Clarke has been amongst the top tier of global techno DJs and producers of the past two decades. He is one of the few artists able to command the respect of demanding listeners everywhere, from massive outdoor festivals such as Tommorowland to the grittiest clubs of the underground scene. In addition to producing his own brand of hard-spun beats, Dave is also a devoted fan and pioneer of electronic music, with an uncanny ability to put together a perfect mix of tracks by his peers, earning him widespread popularity as a radio DJ with his long-running radio show “White Noise.”

http://www.waves.com/bundles/dave-clarke-emp-toolbox#dave-clarke-emp-toolbox-overview

Vooral de zonnebril ophouden tijdens een interview. Binnenshuis nota bene...

Hmm, weer een 'branded' compilatie van bestaand spul zo te zien. Ik ben niet zo'n fan van Waves eerlijk gezegd. Erg duur, en ondanks dat verwachten ze dat je na aanschaf ook nog blijft betalen voor support/updates. Dus na ooit eens een paar plugins gekocht te hebben tijdens een aanbieding denk ik niet ooit nog met deze club in zee te gaan.

je hoeft het niet te kopen natuurlijk....

Die Schepps 73 preamp/eq is egt wel fukking rauw btw

Dat nog even aanvullen met de Nicky Romero plugin :) :).
De Nicky Romero plugins (Kick, Kickstart) die ik heb zijn érg goed, bruikbaar en betaalbaar. Eerlijk gezegd vind ik het daarbij zelfs juist jammer dat ze de naam van Nicky Romero gebruiken, want ze kunnen wat mij betreft prima op eigen benen staan - volgens mij laten een hoop mensen die plugins nu juist liggen VANWEGE de naam die er aan hangt :D . Ik kende de beste jongen niet eens voordat ik die plugins had, kun je na gaan.

verwachten ze dat je na aanschaf ook nog blijft betalen voor support/updates

Naja - aan de andere kant werken hun 13-jaar oude plugins nog steeds. Dat kost ook geld.

Da's het idee achter profi plugins: ja, je weet dat je er per jaar x aan kwijt bent, maar je krijgt dan ook de garantie dat het blijft werken en dat je oude projecten zonder al te veel gedoe kan gebruiken.

Ik heb er op zich geen moeite mee dat na verloop van tijd een nieuwe versie wordt uitgebracht die nieuwe features toevoegt en compatibiliteit garandeert op nieuwe OS'en enzo, maar jaarcontracten.... Geef mij maar de NI methode, dan kan ik zelf bepalen wanneer ik upgrade en af en toe eens 1 of 2 (of meer?) generaties overslaan en als ik dan upgrade krijg je er nieuw lekkers bij. Ik vind sowieso dat een aanbieder gewoon 5 jaar 'zorgplicht' moet respecteren na aanschaf, zeker op premium price plugins want zo goedkoop zijn ze niet.

Waar halen jullie vandaan dat je voor de upgrades moet betalen?
Of zou dat kunnen zijn met de Soundgrid?

Elke upgrade tot nu toe was gratis en heb ik best een flinke lijst aan Waves plugins.

On topic: vind deze bundel beetje overrated. waren betere bundles voor mooiere prijzen in het verleden.

Wacht gewoon goede aanbiedingen af en je hebt soms top plug's voor mooie prijzen.

Vb is: Kramer tape 29 dollar
EMP Dave aude bundle met oa C6 multi band en Elements vst voor 149 dollar.

Als je maar geduld hebt.

Back