We are ready to transmit

Boeiende track die me verrast. Die diepe bass (doet me denken aan Laurent Garnier) doet het heerlijk bij die 80's drums. Mooie akkoorden en dito wisselingen. Ik zou deze track best een minuut of 6-7 vol kunnen houden.

En natuurlijk verdient ie een betere introductie dan

Trackje!

Enjoy ;)

:)

Boeiende track die me verrast. Die diepe bass (doet me denken aan Laurent Garnier) doet het heerlijk bij die 80's drums. Mooie akkoorden en dito wisselingen. Ik zou deze track best een minuut of 6-7 vol kunnen houden.

En natuurlijk verdient ie een betere introductie dan

:)

Hehe. Dank.
Ja, de introductie is wat mager.. Was beetje moe.

De drums komen uit Logic en uit de TR-8 die gesynced was via midi. De synths komen allen uit Logic, volgens mij de standaard plugs. Doordat de TR in sync was kon ik in 1 take de bits and bops mee opnemen op dat kanaal en dan later afmixen en klaar. :D

Eigenzinnig sfeertje..:) sommige ruisjes zijn een beetje gruizig idd maar heeft ook wel weer wat :) Lekker trackje :okdan:

Lekker! Leuke gevarierde drumguiden en drumrolls. Idd lekker basje en mooie padsound, en goed gemixed.
Wat ik wel wat mis is een gedeelte met een wat opener geluid, met een opbouw naar een harder stuk (tandje bij schakelen) en dan de tent afbreken, je zou het kunnen laten uitgroeien tot een dampende dance track.
Je ziet, het maakt verbeelding bij me los, which is good maar betekent ook dat deze track bij mij nog niet in de wauw-categorie valt. Maar wel van genoten.

Het is voor het mid van de percussie die wat naar de achtergrond valt, dat valt een beetje weg in de mix.

Ik zou de mix nog wat finetunen en er misschien ook een multiband compressor op zetten.

Back