Nieuwe release(s) Aphex Twin?...

eerste interview met hem waarin hij redelijk normaal doet? ie denkt er nu mss aan dat zijn kinderen ook kunnen lezen

Het heeft denk ik ook te maken met het volgende: Ik ontdekte AFX ongeveer in 2005/2006, ik kwam er pas laat in 2007 achter dat The Tuss bestond. Dus al zijn albums waren voor mij al "released", dit is de eerste keer dat ik AFX al lang ken en dat er wat uit gaat komen. De verwachtingen liggen te hoog denk ik.

Ik vond de nieuwe Bochum Welt ook al net niks heel eerlijk gezegd :P

Maar toch ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit van de muziek objectief ook minder is. Ook al is dat echt een douchebag-uitspraak.

Het heeft denk ik ook te maken met het volgende: Ik ontdekte AFX ongeveer in 2005/2006, ik kwam er pas laat in 2007 achter dat The Tuss bestond. Dus al zijn albums waren voor mij al "released", dit is de eerste keer dat ik AFX al lang ken en dat er wat uit gaat komen. De verwachtingen liggen te hoog denk ik.

Ik vond de nieuwe Bochum Welt ook al net niks heel eerlijk gezegd :P

Maar toch ben ik ervan overtuigd dat de kwaliteit van de muziek objectief ook minder is. Ook al is dat echt een douchebag-uitspraak.

Gelukkig geef je het zelf al toe.

Hihi, door dat interview krijg ik het beeld in mijn hoofd niet meer weg dat hij aan een bureau met een computer zit te pielen terwijl er 2 kinderen in zijn oren aan het jengelen zijn en ondertussen zijn vrouw van beneden roept "Richard, kids! Dinner!" :D

shiiit, dat ben ik, alhoewel ik anders heet ;) en meer op het buro heb stan dan alleen een pc

Ik ben niet ondersteboven van deze 1e track, maar iig blij dat het weer wat anders is dan de analord fase.
Zo te horen kunnen we weer wat lekkerer relaxte afx tracks verwachten.
Ze zullen ook niet de beste track pre=releasen lijkt me!!

Nou heren, fappen maar want de gearlist en locaties per track zijn bekend:

rK3ly4X.jpg

Back