Nieuwe release(s) Aphex Twin?...

Had zo een nieuw nummer van Plaid kunnen zijn.

Wat?! Dan loopt Plaid blijkbaar achter de feiten aan, want deze track is bepaald niet nieuw.

Ik hoor in deze track sounds die ik ook op de Analords hoorde, het heeft wat weg van de beat van Come to Daddy (Little Lord Faulteroy Mix) en die voice dingetjes zijn ook wel typisch Aphex. Toen Aphex Twin deze track een jaar of 7 geleden al "draaide" in een DJ set waren de Aphex Twin fans (op bijv. watmm.com) en ik zelf ook er ook wel van overtuigd dat dit een unreleased track van Aphex Twin was en zo geschiedde.

Ik ben van zowel Aphex Twin als Plaid fan van het eerste uur, maar als je beiden goed genoeg kent, kun je niet zeggen dat dit klinkt als Plaid.

Wat?! Dan loopt Plaid blijkbaar achter de feiten aan, want deze track is bepaald niet nieuw.

Ik hoor in deze track sounds die ik ook op de Analords hoorde, het heeft wat weg van de beat van Come to Daddy (Little Lord Faulteroy Mix) en die voice dingetjes zijn ook wel typisch Aphex. Toen Aphex Twin deze track een jaar of 7 geleden al "draaide" in een DJ set waren de Aphex Twin fans (op bijv. watmm.com) en ik zelf ook er ook wel van overtuigd dat dit een unreleased track van Aphex Twin was en zo geschiedde.

Ik ben van zowel Aphex Twin als Plaid fan van het eerste uur, maar als je beiden goed genoeg kent, kun je niet zeggen dat dit klinkt als Plaid.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Getuige deze prachtige (nieuwe) tracks van Plaid:

PS: Die gearlist ga ik eens uitprinten om fatsoenlijk te bekijken ;)

Ok, geen nieuwe track van Plaid dan, maar een oudere. Tevreden?

Ok, geen nieuwe track van Plaid dan, maar een oudere.

Vind je dat echt?
Ik vind voornamelijk de shakers en 303-esque lijntjes zo overduidelijk AFX. Onmiskenbaar zijn signature sound waardoor het idd jaren geleden tijdens die enkele live shows al duidelijk was dat het een eigen AFX nummer was.

Vind je dat echt?
Ik vind voornamelijk de shakers en 303-esque lijntjes zo overduidelijk AFX. Onmiskenbaar zijn signature sound waardoor het idd jaren geleden tijdens die enkele live shows al duidelijk was dat het een eigen AFX nummer was.

Hmm, zit wat in. Okay, om de AFX puristen dan tevreden te houden: het is typisch Warp. Lekker ruim nu. :D

Waarom moet het 'typisch' iets zijn?

Ja jongens, effe kappen nou. Ik zeg gewoon een losse vergelijking.
OK dan niet typisch: lijkt in de verste verten niet op Warp. Zo.

En nu hou ik erover op ja. :D

Ik zit nietsvermoedend op Grooveshark naar Aphex tracks te luisteren, kom ik opeens dit tegen.
Dus ik huh is er een nieuw album dan?.. Nou, nog niet dus. Minipops 67 is al anders dan de Youtube video en als dit de echte release zou zijn zal hij hevig afgekraakt worden ;)

Het is wel heel interessant hoe ik onbewust met minder waardering ging luisteren toen ik erachter kwam dat het dus niet Aphex Twin was 8o)

Ik zit nietsvermoedend op Grooveshark naar Aphex tracks te luisteren, kom ik opeens dit tegen.
Dus ik huh is er een nieuw album dan?.. Nou, nog niet dus. Minipops 67 is al anders dan de Youtube video en als dit de echte release zou zijn zal hij hevig afgekraakt worden ;)

Het is wel heel interessant hoe ik onbewust met minder waardering ging luisteren toen ik erachter kwam dat het dus niet Aphex Twin was 8o)

IK heb je linkje even niet geluisterd, maar het zou goed deze muziek kunnen zijn:

https://soundcloud.com/richrud-d-jomes

Richrud-d-jomes (check zijn avatar) :D Tracks zijn al van maanden terug tot het moment dat Syro werd aangekondigd, daarna zijn er nog wat bijgezet.
Staat ook ene linkje naar de download. Die tracks worden flink beluisterd:
http://www.last.fm/music/Aphex+Twin/Syro

Slugs! i meak musik wit da kompuoter and dem keyz.
sums tregs r nut 4 dl animor.. DOEWNLAOD HRERE!!
uploaded.net/file/x71lx04h
jmp.sh/E3Ym5QG
www.secureupload.eu/ariaxilpnua0/Ap….SYRO_2014_.zip

perodre cd vresion herre:
bleep.com/release/53848-aphex-twin-syro
- richur.d d. boner

Hmm, zit wat in. Okay, om de AFX puristen dan tevreden te houden: het is typisch Warp. Lekker ruim nu. :D

haha, ik zie mezelf niet als purist hoor :D ok een klein beetje dan
Maar Plaid raakt bij mij altijd een hele andere snaar, en die vind ik niet op AFX lijken.

het is typisch Warp. Lekker ruim nu. :D

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven :dubbel:

Back