[mellow trance] computerhell

fuse

Gepokt en gemazeld
Na een week sorus met die k'bakken had ik het even gehad en wilde gewoon iets muziek maken.
Weer eens wat anders dan harddisk slingeren want ook al jou je hem op temperatuur dan houd zo'n kreng het nog geen 2 jaar (!) uit. En opeens ben je 40Gb kwijt. Enfin even wat afleiding.

Ik noem het maar mellow trance. Niet bijzonder ingewikkeld of zo maar gewoon lekkere mellow trackje zonder voorgebakken loops gebruikt en verder harde en softe waren. De strings in de break komen uit de EX5 (wereldbak).
En zonder de bijna verplichte roffeltjes en crashes enzo. Gewoon wat rare sampletjes omdat dit over computers gaat. ;)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/computerhell.mp3

(en ja, de link is langzaam dus wen daar maar lekker aan)

JEZUS, wat is die link langzaam!! :(

Maar goed,....... [nog 3 min.]..... blijft ie nu hangen?? :confused: ...
:( [zucht] opnieuw.... gaat al iets sneller!

:D KLAAR!

Opzich wel een aardig luister-trackje.:) Weinig op/aanmerkingen eigenlijk; niet een Top, maar zeker geen flop!

Succes met 't verwerken van je verlies (van 40 Gb..)

Wel een relaxte track!

mooi uitgemixt ook, heel clean.

Een puntje voor verbetering misschien, dat is die break vanaf 2:30. De geluiden en accoorden lenen zich voor een mooi open en vol harmonisch gebruik van die strings. Het blijft nu een beetje magertjes vind ik. Volgens mij, als je dit arrangement even beter uitwerkt krijgt het nummer wat meer Body.

maar over het algemeen, een lekker wegluisternummer (idd zonder die standaard roffels en versieringen enz.)

Hele nette mix zoals gewoonlijk Fuse :)
Mooie strings inderdaad, en verder mooie geluiden, maar de melodieën op zich deden me niet zo veel. Het geheel is nog een beetje leeg maar wel lekker rustgevend.

Die mixen klinken inderdaad altijd lekker bij hem.
Hoe doet die dat toch?
Vind het een leuk nummer maar zou hem nog iets verder uitwerken.
Strings zijn lekker. En daarna stamp het weer lekker door.
Doet me denken aan een bepaald soort muziek beetje van die synistere duitse stamp dance die in bepaalde tenten worden gedraaid. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

netjes... mischien te netjes, ik zou in iedergeval iets aan je snare doen (maar dat is mijn mening)

Peez Tron

Origineel geplaatst door Tron
netjes... mischien te netjes, ik zou in iedergeval iets aan je snare doen (maar dat is mijn mening)

Peez Tron
Ik ben het met tron eens... Een echte TAK! als snare zou ik liever hebben..
Maar wel weer lekker, jong!

Back