Oberheim SEM module

Status
Please reply by conversation.

oberheim

Stamgast
Te koop gevraagd Oberheim Sem module om een Oberheim 4 voice kompleet te maken.
Defect geen bezwaar eventuele andere Oberheim onderdelen ook welkom!

Alvast bedankt!!!

Ja ik, maar ik zet die zelf wel in jouw 4 voice nadat je hem aan mij hebt verkocht :)

Ja ik, maar ik zet die zelf wel in jouw 4 voice nadat je hem aan mij hebt verkocht :)

Ha hahaha geweldig..... ja dat kan een oplossing zijn maar ben al zo lang bezig om dat ding kompleet te krijgen dat wil ik graag afmaken maar dat begrijp jij uiteraard wel!:)

Ik heb je er een paar keer SEM modules aangeboden, zonder succes.

Ja dat weet ik :stupid maar ja je moet op dat moment maar net centen hebben=( ik heb helaas geen boom waar Euro's aan groeien:dubbel:
Maar mocht je nog iets hebben liggen heb inmiddels wat centen klaar liggen voor de SEM module.

Ja dat weet ik :stupid maar ja je moet op dat moment maar net centen hebben=( ik heb helaas geen boom waar Euro's aan groeien:dubbel:
Maar mocht je nog iets hebben liggen heb inmiddels wat centen klaar liggen voor de SEM module.

ja het kan verkeren.. :)

Ach kijk nou zo zielig een Oberheim 3 voice!

Front Oberheim 3 voice

Achetrzijde

Binnen kant

Los laten gaat zo wie zo niet, ik denk dat ik hem maar eens in orde laat bergen tot een 3 voice en dat de 4de met de tijd maar eens moet komen.
Heb hier nog een originele Obertheim blind pannel liggen dus is dat laatste gat ook opgevuld voor zolang er nog geen 4de SEM bij komt.

Ach kijk nou zo zielig een Oberheim 3 voice!

Front Oberheim 3 voice

Achetrzijde

Binnen kant

Je hebt een adres van je eigen computer in de imagecode gezet.. dat werkt helaas niet. :)
Je moet de foto's eerst uploaden op het synthforum.. dat kan door op het paperclipje te klikken... dit dingetje dus:
attach.gif
;)

Status
Please reply by conversation.
Back