zoals beloofd mijn eerste track geupload; wintersneeuw

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Heel mooi en origineel. Ik vraag me af of je dir echt als een 'dance' stuk bedoeld hebt of dat er je er misschien een 'echte' compositie [begrijp U.. hopelijk wel] mee wilt hebben maken.. want de geluiden die ik hoor klinken echt en overtuigend.

hartelijk dank wederom, waarde synthliefhebbers, voor het luisteren en reageren.

naton -> ik weet niet zeker of ik je begrijp, maar eigenlijk probeer ik nooit 'dance' muziek te maken. niet dat ik dat niet leuk vind, maar ik maak liever dit soort introspectieve stukken, waar ik een hoop emoties en gevoel in kan leggen.
het idee achter wintersneeuw is globaal de tegenstellingen tussen hard en zacht, scherp en bot, zoals kristallen in de sneeuw (overdrachtelijk bedoeld weliswaar, de precieze gedachte achter dit stuk is natuurlijk een persoonlijk verhaal waar niemand iets aan heeft)

hopelijk is het nu een klein stukje duidelijker...

nogmaals bedankt iedereen!

hee cyan_circle,

ken je endless summer van fennesz? Die cd staat vol met van die melodieen waarvan je eventjes moet gaan zitten omdat je er helemaal een weeig gevoel van in je buik krijgt (oeffff...vet!) De melodie waar je track mee begint vind ik er ook zo een! Verder vind ik die gefilterde stem ook zaaalig. Ik hoorde iemand zeggen dat ie dit probably een van de mooiste tracks ooit op dit forum gepost vind. Nou heb ik nog niet zo'n lange historie met dit forum, maar ik geloof dat dat voor mij ook geldt. Deze track beklijft, zwaar. Gefeliciteerd ermee!

Matoi

Back