• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil: Euphonix MC Control (Tegen Virus of Machine of e.d)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rutger1

Nieuwkomer
Ik bied mijn Euphonix Avid Artist MC Control te ruil aan. controller is compleet en werkt uitstekend (Z.G.A.N) Helaas geen orginele doos.
Je krijgt er een MC Mix bij, deze is helaas niet in uitstekende conditie. Er missen een paar schuif knopjes, er zit een scheurtje in en ik heb geen stekker (Deze is te koop bij een electro zaak)

Het liefst ruil ik hem tegen een Virus, Machine Studio of een andere drum machine (bijv Akai MPC Renaissance) Of eventueel een set pioneer cdj's

Ook eventueel een Mack universal Control Pro 9 (zonder stroom kabel) te ruil tegen een Virus, Machine Studio of een andere drum machine (bijv Akai MPC Renaissance) Of eventueel een set pioneer cdj's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back