• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

STG/Soundlabs eurorack filters

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
twee nieuwe STG / Soundlabs eurorack modules:

Sea Devils Filter € 190

Post lawsuit LPF € 170

beide dus nieuw, even getest, klinken geweldig, werken perfect, maar passen niet in mijn case.
helaas. (een module is ongeveer 9cm diep, de andere 10,5 - zoiets. passen dus wel in een doepfer case, monorocket enz.

dit zijn echt lekkere filters.

prijs is de kale dollarprijs zonder invoerrechten/btw of verzendkosten ex-usa, dus zo'n 25-30% korting op de nieuwprijs!!

eventuele verzendkosten binnen Nederland komen er wel bij (8,50 per aangetekend pakketje) maar het blijft een koopje.

ophalen en testen kan natuurlijk ook, dan sluit ik ze even aan buiten de kast, met een lange voedingskabel.

Attachments

• pl1.jpg
    pl1.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 75
  • pl2.jpg
    pl2.jpg
    109,9 KB · Bekeken: 67
  • sd1.jpg
    sd1.jpg
    48,7 KB · Bekeken: 60
  • sd2.jpg
    sd2.jpg
    114,7 KB · Bekeken: 62
  • stg3.jpg
    stg3.jpg
    99 KB · Bekeken: 63
sorry - ruilen voor ander eurorack kan misschien ook, maar wel graag modules in perfecte staat.
bv modcan dual wave, dual delay, fonitronik, livewire dual bissell of dalek

ik zoek ook nog een intellijel u jack of pittsburgh outs.... of iets anders leuks eurorack.

...of modcan dual freq shifter, pittsburgh m3, mix mult, makenoise maths2

ik dacht eigenlijk dat ze zo weg zouden zijn. stg/soundlabs zijn toch kwalitatief hoogstaande modules, deze filters hebben misschien niet al te veel frills, maar klinken erg mooi (nouja, 2 in, 2 cv in, amount cv in, resonance cv in...) en ze zijn quasi-nieuw voor een prijs die 25/30% onder de nieuwprijs ligt. en dat zonder import-gedoe.

:slotje::slotje: svp,

eigenhandig skiff-vriendelijk gemaakt, komt nog geen rook uit....

bedankt

Attachments

• skiff.jpg
    skiff.jpg
    80,1 KB · Bekeken: 60
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back