Heeft er iemand nog geen goeie oplossing gevonden om koptelefoons te stockeren,
Zo los liggend op een kast is niet alles vind 'k, zeker ni als 't meer dan één is,,
Ik heb 1 paar op mijn ultimate rack aan de schroeven gehangen en een ander paar aan een eenvoudige (winkel)haak die je kan kopen in iedere doe het zelf zaak . Met twee plugjes in de muur en een bout met moer aan de andere kant om afglijden te voorkomen
Tafelpoten!! Van die ronde metalen met een diameter van iets van 6 of 7 centimeter. Je kunt ze bij de bouwmarkt kopen in lengtes vanaf ca. 25cm.
Die dingen kan je prima aan de muur hangen.
Ik heb niet zoveel koptelefoons - eentje maar die ik evt. netjes zou willen ophangen, -bergen.
Daar heb ik zo'n 'kop' voor die in kledingzaken gebruikt wordt om hoeden, etc. op te tonen.
K was eens bij ikea gaan kijken ook, ikn kwam deze tegen..
Ik heb nog dak goten over liggen ook, daar liggen m'n audio cables in,, da's ook half rond, maar slechts in pvc,,
Maar YES !!!
Ik had nog een kartonnen rol over, van zo'n folie waar je kunt opschrijven met een stift
Mss Gaffa tape er rond, en morgen is zien hoe ik het iets of wat stevig kan vastmaken,,
Die HD 250 moet wel zonder de cables erbij omhoog gehangen worden, dus niet erover hangen, maar over de kop,, die heeft langs de twee kanten een cable
Ha zo n glazen kop... Broer en ik kregen er ooit een voor kerst. Broer liet m vallen, neus gebroken. Hijstak ereen rode doek in, wat erg cool was. Leek alsof ie echt een gebroken neus had.
Ik met een hamer mijn kop te lijf. Resultaat was enkel scherven. Als ik nu die kop zie, denk ik nog steedshoe saai ik m vond.
Auw dat is duur. Ik kreeg die houder bij mijn sennheiser bij. Heb m aan mijn broer gegeven, wegens geen tafelrand thuis waar de houder op past. Hij is er blij mee.
Is kwaliteit, maar nu ik de prijs zie, mag dat ook wel.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.