606 laten vallen

krinkel

Stamgast
Ik kan een 606 overnemen waarvan enkele drums niet meer werken omdat de 606 is gevallen.
Is het mogelijk dat er door die valpartij onherstelbare schade is opgelopen? Ik bedoel dan bv een koperleiding op de printplaat die gebroken is ofzo? Ik heb een foto van de printplaat gezien maar daar valt niets bijzonder op aan te merken.

Onherstelbare schade door vallen lijkt me bij een 606 niet waarschijnlijk. Ja er zal wel een breuk in de printplaat zitten, maar dat is goed te herstellen. Je kunt dat niet altijd goed op een foto zien omdat een print vaak breekt met een haarscheur omdat hij aan alle kanten bij elkaar gehouden wordt.

probleem met 303/606 is als ze op hun vol/tempo knop vallen, de printplaat de schok opvangt, met alle gevolgen van dien
Hier wat foto's van zo'n reparatie vanop d'naab136's oude site (klik op de foto's om groter te zien):

De fotos die ik van de verkoper heb

0

0

Op die deuk afgaand is de klap in ieder geval niet door de volume knop opgevangen.
Heb nog wel fotos maar die zijn van de buitenkant.

je Fotos werken niet, iets van forbidden, no access

De foto's dat ik postte waren echt wel een worst case.. hopelijk voor jou valt de schade mee

5af7de.jpg

Nog eens extern geupload, hoop dat het nu zichtbaar is :D
Op de foto van de buitenkant is een deuk te zien ergens tussen de selectie en volume knop

Hmm ik wil niet off topic gaan maar die batterijen zien er mij op het eerste zicht gedateerd uit. Ik hoop dat deze niet de oorzaak zijn van het defect.

Back