808 voor een 2005 prijs

Ik denk dat je iets te ver terug in de tijd gaat. Rond 2009 zaten ze op 1000 euro en een beetje. Daarna zijn ze omhoog geraket. Neemt niet weg dat dit voor nu een alleszins acceptabele prijs is. Dan moet je wel genoegen nemen met wat surfaceroest maar als ik het goed heb, hoor je dat niet terug ;-)

Jezelf zo verlekkeren en dan zien dat er toch iemand 1500 euro biedt. Niet?
Lol never mind, ik zie net dat ie al 1650 is - dat kon ik niet zien op de ipheun.

ALS (maar ik wed van niet) de drumdoos van elektron even lang zou meegaan, lijkt dat me in deze tijd een veel betere besteding voor je $ - Steve ;)
Ik kan de tanzbar aanraden, heb 'm net aan de praat met maschine. Dan plots heb je de pad fun van de elektron en een berg knoppen om geluid te tweaken :)

Herentals is niet zo ver voor me… Ik denk fake, ding ziet er veel te goed uit voor de prijs. Niet?

Misschien rijdt Klinske nu met een grote glimlach op z'n gezicht en een 808 voor 1350,- onder z'n snelbinders door het Vlaamsche landschap. Ik hoop het voor hem...

Hopelijk gaat hij er z'n nieuwe mixert niet mee opsmoren... =)

Cheers,
Exo. :mega:

Laat het inderdaad uit hé 8D Een keer rook volstond!
Nee, ik kan me beheersen ivm de 808, hier staat al drumdoos genoeg om mee te experimenteren, voorlopig :)
Heb al veel teveel uitgegeven deze maand en zoek alweer naar een extra patchbay, 't houdt nooit op :engel:

Back