Lexicon system 200

Status
Please reply by conversation.
Rustig hoor, je hoeft me niet zwart te praten. Er zijn er nog genoeg in de omloop. :) Ik heb mijn excuses aangeboden.

Ik wil je niet zwart maken hoor!
Moest wel even mijn GAL spuwen want ik had erop gerekend dat je hem ook daadwerkelijk aan mij zou verkopen zoals je belooft had :eureka:
Maar ja, shit happens en het enige voordeel dat ik nu heb is dat het geld nog in de pocket zit ;)

Die had ik al gezien, maar om die persoonlijk op te halen gaat wel een beetje ver niet waar.
Ik beperk me tot één die in één van onze buurlanden af te halen is!

Die had ik al gezien, maar om die persoonlijk op te halen gaat wel een beetje ver niet waar.
Ik beperk me tot één die in één van onze buurlanden af te halen is!

Is Duitsland geen buurland?

Nog steeds zoekende!

Ik heb een heel mooie 'echte' Lexicon voor je. PCM70.
Dat is een effect. Bijgevolg ook niet onterecht wat ze hieronder in SOS schrijven over de MX200 :

Aside from the small operational quirks I discovered when using the plug-in control panel within Logic, the system performed flawlessly. Being able to save tweaked effects settings within the sequencer made it almost as immediate as a software plug-in, but without the DSP load that good reverb invariably entails. You do have to be careful which parameters you automate and also how fast you change them, as delay-time adjustments sound very glitchy during the change, but most of the things you'd realistically like to do are possible with care.

The main operational difference between the MX200 and a 'real' plug-in is that you can only use one instance of the MX200 at a time, but you can still set up two different reverbs in a parallel configuration and feed them from two sends in your virtual mixer.

The sound quality of the unit is comparable with Lexicon's other entry-level boxes of recent years, which is to say exceptionally good, but still short of what a high-end Lexicon box can deliver.

Zat ik toch goed met de prijs.
Ik zou er nog eens goed naar kijken, want ik zie op de foto al dat er iets mis is.
Hint; schakelaar.

hij zegt dat de schakelaar is afgekoppeld,de unit is bruikbaar als stereo of L input config.

ik vermoed er eens een schakelaar stuk is gegaan en hebben ze deze weggeript,grappig.

Aan deze prijs zou ik hem in ieder geval mooi laten staan.

het is de dag dat je hem terug verkopen wil..

Het handelt zich om deze !
Er zijn me hier op 't forum al meerdere aangeboden, echter, of ze hadden een beschadiging of eigenaar vroeg de hoofdprijs!
Dus het zal wel een lange adem nodig hebben, maar wachten loont zoals bleek bij de Korg 700S waar ik ook bijna een jaar heb op moeten wachten voor een geschikte voorbij kwam!

Attachments

• lexicon 200.jpg
    lexicon 200.jpg
    14,5 KB · Bekeken: 54
Het handelt zich om deze !
Er zijn me hier op 't forum al meerdere aangeboden, echter, of ze hadden een beschadiging of eigenaar vroeg de hoofdprijs!
Dus het zal wel een lange adem nodig hebben, maar wachten loont zoals bleek bij de Korg 700S waar ik ook bijna een jaar heb op moeten wachten voor een geschikte voorbij kwam!

De Lexicon 200 was een "road" reverb. Veel van die dingen werden dan ook op podia gebruikt. Bijna elke 200 die ik tegenkom heeft ergens wel een kras of een mankement. Kwestie van niet moeilijk te doen en gewoon eentje te kopen en effe te laten reviseren, of zoals bij deze gewoon een knopje vervangen. 995 is een mooie prijs voor een 200, dat is 1000 - 5 euro voor het knopje.

:kimono:

Voor een museumstuk Lex 200 betaal je toch zeker 1300, als je die vindt..

Status
Please reply by conversation.
Back