Hoe vocoder van powercore gebruiken?

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Vraagjen,

ik heb al een tijdje de powercore card met de D-vocoder maar deze laatste eigenlijk nog nooit gebruikt.
Nou wilde ik hem gisteren ergens voor gebruiken maar ik krijg hem niet goed aan de praat.
Ik heb de vocoder als insert op m'n zangkanaal gezet waarbij de stem inderdaad door de synthesizer klinkt maar hoe kan ik nu accoorden spelen?
Ik heb een midikanaal aangemaakt om de vocoder te bespelen maar hij verschijnt niet in m'n vst-i lijstje.
Ik kan de output van het midikanaal wel naar de D-coder toeleiden maar dan gebeurt er niets. De vocoder die eerst monotoon op de zangstem mee deed is nu zelfs helemaal opgehouden.
Een beschrijving hoe de vocoder te gebruiken kan ik ook nergens vinden. Er zat geen boekje bij
en op de website van TC vind ik hier ook niets over.

Iemand hier die weet hoe't werkt?

Thanx,

gr. Tom

:confused:

waldorf heeft de d-coder plugin gemaakt , dus lijkt mij slimste om bij hun te beginnen met zoeken!

hoop dat het lukt!

ik ken de d-coder niet, maar als ik de logic vocoder gebruik, zet ik 'm op een audio-instrument kanaal en stuur ik het te vocoden signaal via de side chain de vocoder in. wellicht dat het bij de d-coder ook zo werkt?

Nee, bij SX werkt het zo niet.
Ik heb ook de website's van TC en Waldorg bezocht; ook niets te vinden helaas...

gr. Tom

Back