• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf blofeld desktop wit te koop / ruil (liefst voor re20 space echo)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pistolenedje

Stamgast
Hoi ik bied mijn waldorf Blofeld deskop (wit) te koop aan voor ieder aannemelijk bod.

Hij vertoont lichte gebruikssporen / sommige draaiknopjes moeten ff nagekeken (maar doen het wel). Geluid is verder prima / zeer goed te gebruiken in combinatie met een DAW of goede sequencer.

Reden dat ik 'm verkoop is dat ik toch liever synths heb met een klavier eraan vast (ben niet van de DAW's) en ik wil heel graag een RE-20 Space Echo pedaal hebben.. Dus mocht je die willen ruilen, dan hoef je er verder niets bij te betalen (goeie deal lijkt mij).

Stuur maar een PM als je geïnteresseerd bent..

Voor de duidelijkheid dat met die knopjes valt reuze mee, bij sommige knopjes verspringt ie een beetje tijdens het draaien, vrij eenvoudig te fixen voor iemand die een beetje handig is (met knopjes :D) en volgens mij totaal geen issue als je 'm in combinatie met een DAW gebruikt (of een goeie hardware sequencer)

Dus kom maar op met die boss re-20 space echo en je hebt een hele fijne desktop synth erbij!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back