Opnieuw nieuw

spookkoops

Gemeneraadslid
Goedemorgen allen,

Na een pauze van 2-3 jaar (2 kinderen erbij, opleidingen gedaan en nieuwe baan. Jullie weten wel hoe dat gaat) kom ik weer even kijken en inspiratie opdoen om een oude hobby nieuw leven in te blazen. Gear = 0,0 (verkocht) dus het zal een frisse, zoniet ijskoude start worden. Ik zie dat Phochos nog steeds uitverkoop houdt, al jarenlang, dus daar kan ik wellicht even snuffelen.

Cheers,

Remon,
Assen

Oh ja, ben verre van een begaafd toetsenist of audiofiel met absoluut gehoor. Geen conservatorium of bul in didgeridookennis. Eerder wat leuke speeltjes gehad als de kawai k5000s, en tig dingen waarvan ik de naam niet meer weet (maar boeit ook niet). Ik wil zelf graag geloven dat ik een purist ben en autechre-albums beluister om vredig in slaap te vallen elke nacht, maar eerlijkhheidshalve moet ik zeggen dat ook ik deze zomer meerdere male de woorden salsa en tequila niet geheel toonvast uitgespuugd heb. Qua stijl van produceren slingerde ik van gesampled plakband met heavy distortion naar 4x4 Duitse wansmaakhouse. Maar mijn moeder vond het allemaal prachtig :okdan:

Cheers!

Dank u!

hey Synthiaks! Ook nog steeds in het Assense? Ik was destijds toch bij je thuis geweest? Was toen in ieder geval in awe voor wat je kennis en instrumenten betreft :halleluja

Back