Hoera, vage ome dromer video..

dreammer

Ouwe rot
Low fidelity elektronika noise dub.. achtig gedoe.. gefilmt op me keukentafel, door een spiegel en een vergrootglas en wat andere meuk.. gewoon omdat het kan.. en ik zin had in extra vage dingen en gekkigheid.. geniet ervan..

begon veelbelovend experimenteel en noisy, tot op 0:28 die standaard beat erin kwam, maargoed das mijn smaak :)

@ dreammer , klinkt wel leuk en lekker hoor, deze vind ik persoonlijk beter dan de vorige. lekker underground. i hou wel van bliepjes en echo's.

:)
dank voor het luisteren en de meningen allemaal.. ik heb weer input voor het volgende idee..
@ stupide: Ik heb het idee, dat de bandcamp versie straks vetter klinkt. dan gaan er namelijk plugins en eq overheen.
al heb je wel een punt.. in dit sonische experiment heb ik niet zo gek veel lagen op elkaar gestapelt. wilde het niet helemaal dichtsmeren... (lees ik had geen ideeen om als plamuur te gebruiken)
@ bass: Ja lekker simpel vind ik prettig tellen.. is wat ontspannender spelen met me apparaatjes. Heb wel eens een plaat gemaakt met vet rare beats erin.. ik vond het prachtig.. en me zus heel droog tegen al dr vriendjes zeggen: Kijk eens me broer maakt hemelse scheetjes muziek... nu snapt ze het nog :)
@ dre en gloomer: Haha.. geinig hoe smaken verschillen..

geniet van je dag.. doe ik ook.

Back