Drum machine gezocht in nummer

bloc

Stamgast
Heej ik heb een opdrachtgever wat graag een beetje de geluidjes wil uit het nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=f2tCxlCkrAw

Ik kom dicht bij elk geluid enkel kan ik er nog niet helemaal achter komen welke drum machine hier word gebruikt(ben normaal niet zo van deze bakkies)

Iemand enig idee?

linndrum 9000 zou kunnen?

9000 is idd van 2 jaar later.

damn waar ken ik dat nummer van????

was een thema van een TV programma ofzo :?

Iets van Jaren 80... Veronica/tros programma. nu weet je nog niks :D

On topic, dit zijn toch gewoon akoestische drums.

damn waar ken ik dat nummer van????

was een thema van een TV programma ofzo :?

volgens mij werd dit in 'De Heilige Koe' gebruikt, auto programma van Veronica..

klopt.. maar volgens mij deze ook..
bij het truckers nieuws ofzo..

Het is de linn-drum, volgens mij ook de eerste versie (LM 1). Tenminste als je deze precies zo wilt doen :D

Thx voor alle reacties!
Ik zal vanavond ff wat linn-drum sampeltjes zoeken en ff daarmee rotzooien. Kijken of er iets bruikbaars uitkomt.

:okdan:

Nee, dat was Toontje Lager..

Oh ik dacht altijd het goede doel ?

Bizar trouwens, iemand noemt hier 'de heilige koe' en ik zit in één klap met dat deuntje ( tot aan de laatste drumfill aan toe) in mijn hoofd, terwijl ik er jaren niet aan gedacht heb.

Man, als ik alles wat ik wél wilde onthouden net zo makkelijk kon onthouden zeg....

Edit: Inderdaad. 'zoveel te doen ' van toontje lager :)

Ben gister ff bezig geweest samples zaten kennelijk al standaard in maschine dus die gebruik ik nu. Als ik daar niet meet uit de voeten kom zal ik die vst ff aanschaffen maar liever niet voor maar 1 opdrachtje...

Thx allemaal

edit - weggehaald..

Laatst gewijzigd:
volgens mij vaak als pauzemuziek gebruikt op TV ofzo denk ik....
in de 80s

Back