Vermits het onmogelijk is om zulke boel speakers naast elkaar te testen( hun grote aanwezigheid beinvloedt de weergave al van een paar) en wat Raphie zegt ook klopt, val ik opnieuw in dezelfde gedachten. Tof, maar o zo onjuist als referentie. Zeker voor bij je thuis.
Het is gewoon onmogelijk om te vergelijken zoals we dat allen graag willen kunnen doen.
Zeker als je dan mogelijk ook nog andere stijl muziek luistert. Veel te veel factoren.
Het is ook,te traag, je zou met een klik een loop van een kort stuk moeten kunnen a-b en om de verschillen te horen. En dan nog dit: je eigen speakers al eens mono ge a-b 't? Al de mijne klinken verschillend tov de andere. Plots denk,je " ik verdoe mijn tijd, kan beter wat muziek gaan maken of luisteren"
grappig je snapt het principe niet. je moet alleen a/b en met het orgineel niet met een ander. je kan ze toch downloaden. zoals ik het heb gedaan is orgineel "loopen" op je eigen pc of mac . en dan skippen door de serie. hoor je iets dofs zoals in het begin orgineel dan moet het ook dof op jouw boxen klinken. klinkt iets keihard zoals de funkgitaar kijk je of van de funkgitaar even veel hoofdpijn krijgt als die uit het orgineel. ja dan is het goed krijg je meer of sneller hoofdpijn faille denk je wow dat klinkt goed.. faille.
jullie zijn veel te veel gefocust op de beste sound.
"