Man man man, de topicstarter meldt er nog netjes bij:
"P.S. Dit topic is niet bedoelt als plaats om de manier van testen te bekritiseren. Het is volledig bekend dat dit niet de meest optimale manier van testen is echter geeft het wel de mogelijkheid om te vergelijken zonder 53 units je studio in te slepen.
Gaarne de discussie beperken tot de monitors dus."
Willen alle azijnpissers dus stoppen met commentaar leveren? Hoe moeilijk kan het zijn om dit te respecteren? Blijf ontopic of ga lekker tegen je moeder zeuren waarbij je hoogstwaarschijnlijk nog woont.
Leuke vergelijking! Ik heb altijd al willen weten hoe groot de verschillen waren tussen verschillende Genelec monitoren. Bij de een hoor je een stuk meer laag dan de ander.
Nou...... IK heb en werk op de Genelec 1039A (recentelijk) en in the nearfield de 1031A in een fullprof studio. Dus ik weet waarover ik praat en hoef echt geen azijnpisser te zijn.

Maar je hebt gelijk; ik zal geen commentaar meer op deze topic leveren, "my bad".

er zijn idd mensen die zoeven 14oo euro uit hun portemonnee trekken zonder te kijken. Bij die personen maakt het ook niet echt uit lijkt mij.