een vraag aan de leden hier,
heb m'n oog op een midi controller van evolution, de UC-33, de vraag was nu, is het de moeite waard wetende dat ik
beschik over een laptop lifebook, fruity loops 3.56, m- audio adiophile externe geluidskaart
het is nu niet de bedoeling er meesterwerken uit te krijgen, maar heb nu eenmaal iets met knopjes
las dat hij zou voorbereid zijn voor meerdere programma's maar vind niks terug over fruity loops,
nu ja t zou gewoon wat klooien worden in het begin, maar ist de aanschaf wel waard? wetende dat ik warschijnlijk t talent en t geduld mis om er echt iets uit te krijgen wat anderen kan boeien, maar bellef er gewoon veel plezier aan met knoppen te klooien
heb m'n oog op een midi controller van evolution, de UC-33, de vraag was nu, is het de moeite waard wetende dat ik
beschik over een laptop lifebook, fruity loops 3.56, m- audio adiophile externe geluidskaart
het is nu niet de bedoeling er meesterwerken uit te krijgen, maar heb nu eenmaal iets met knopjes
las dat hij zou voorbereid zijn voor meerdere programma's maar vind niks terug over fruity loops, nu ja t zou gewoon wat klooien worden in het begin, maar ist de aanschaf wel waard? wetende dat ik warschijnlijk t talent en t geduld mis om er echt iets uit te krijgen wat anderen kan boeien, maar bellef er gewoon veel plezier aan met knoppen te klooien