Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
Hey luitjes,
Wat kan er beter ?
Dank u

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klinkt lekker
Ik vind dat de snare iets harder kan.. iig meer knallen. Verder kan er, op de momenten dat je die lead voorzien van tremelo hoort, nog wel een leadje bovenop.. is soms wat leeg... Maar lekkere track verder![]()
Ik luister nu op pc speakertjes.. Waar de drums soms wat op de achtergrond blijven t.o.v. de andere synths..

Lekkere track!!
Niet om in herhaling te vallen maar ook mij viel het op de de drums aan de zachte kant zijn. Het hoog is een tikkeltje scherp. Verder mis ik nog een diepe bass, naast de kick. Vooral mixage dingen dus, maar vrij radicaal.

In de lead met de tremolo zou ik een vette breakbeat eronder knallen, beetje DnB achtig, lijkt me wel vet. Verder mag de track wat "steviger". De sounds zijn nice, maar een beetje te aardig voor dit genre vind ik. De lead misschien ook nog wat aandikken.
Misschien nog een lekkere subbass erbij maken en idd de snare meer power geven (en voeg 1 of 2 snares toe voor de afwisseling).

well done!
Lekker... maar naar mijn mening mag de drums nog wel wat meer knallen en zeker op die snare derde tel.
ik ben het wel eens met hierboven: LFO wobbletjes en belletjes leuk, samples ook, maar de drums zijn een grote brei, sloop daar eens minimaal 2/3e van de laagjes uit en probeer eens een schone dynamische drumtrack te bouwen,met maximaal 1 loop en misschien 2 of 3 drum instrumenten waarna je de andere elementen er weer overheen zet.
complimentje, dit is de eerste track van je waar ik me tonaal niet aan stoorwell done!

Hey Gloomer!
Lekker duister introtje. En verder genoeg variatie en toffe synthlinen in jullie track.
ik heb mss nog wel een paar ideetjes, Die synth stab in de intro, misschien kun je daar wat stereo delay op zetten? Werk je nog steeds in FL? Delay 2 werkt prima daarvoor. Gebruik dan wel de offset knop.
Voor die diepe bass onder drums kan je gwoon een 3OSC gebruiken, alleen de sine wave in het laagste octaaf. Daarvoor moet je echter wel ruimte maken in je track door al het laag(alles onder 80 - 100hz ongeveer) uit je synths en wobbles te halen. Daarna nog sidechainen met de kicks.
Verder ben ik het wel eens met de comments over de beat maar die heb je dus al harder gezet.
Succes verder!
THANKS MAN !!
Vind de toevoegingen qua melodieën erg okeLekker... maar naar mijn mening mag de drums nog wel wat meer knallen en zeker op die snare derde tel.
Tip van hierboven kan ook goed werken.. echte sub zit er nog niet in op de kick na. Take care![]()

Ik luister nu op pc speakertjes.. Waar de drums soms wat op de achtergrond blijven t.o.v. de andere synths..
Sterk intro! En zoals ik van je gewend een lekkere drive in je track. Maar beste Jan, ook ik mis het sublaag om de track steviger te maken, meer body te geven.
Mogelijk ook eens contact opnemen met:
Codec17
http://soundcloud.com/codec17
Deze forum-man weet hoe je drums kunt laten knallen, luister maar eens naar zijn dingen (zie ook het draadje 'maak 'n stukkie Drum & Bass)
Tis maar een ideetje![]()