nieuwe live jam

Johndoe11

Gedeactiveerd account
even de Pro2 (pads) de vuurdoop gegeven (pads)
verder hoor je een TB-3, TR-8, AR, Maschine en Minitaur
alles sequenced via cirklon en live gemixed.

de percussie pattern waar de track mee start. flink wat samples wezen sprokkelen afgelopen weken.

pads klinken niet per se onaardig maar ook niet supermooi vind ik eigenlijk, volgens mij kan die pro 2 een stukkie mooier nog
de beat vind ik echt vreselijk duf, qua groove en sound.

Een van de weinige keren dat ik een track niet van je skip omdat de flow wel okay is, dat wil zeggen, beat en bassline.
Pad en het acid lijntje vind ik niet zo spannend eigenlijk. Maar ik snap wel dat het leuk is om zo'n trackje live in elkaar te zetten.

Toch leuk dus. :okdan:

gevarieerde feedback :) THnX!
ik vind die Pro2 pads zelf echt geweldig. Rauw kan die zeker ook wel Fjoesz maar ik ben meer van warm en vloeibaar.

het hoeft van mij niet per se rauw hoor :)
t kan juist nog wat vloeibaarder lijkt me, maar goej

Ja, gewoon lekker maar euh @Bass, "lounge"? ;).

Pads klinken inderdaad lekker, niet perse geweldig wat mij betreft. Iets teveel met het filter gespeeld. Live gedaan dus? Stijltje bevalt me prima.

ja lounge, door die pads en het kabbelende effect van de track

Ja, gewoon lekker maar euh @Bass, "lounge"? ;).

Pads klinken inderdaad lekker, niet perse geweldig wat mij betreft. Iets teveel met het filter gespeeld. Live gedaan dus? Stijltje bevalt me prima.
ja, alles live, spelen met filter was puur om het filter even te laten horen.

nee helaas, maschine is alleen het eerste hihat/ tom/woodblock patterntje de pads zijn pro2
de 808 achtige laag is de AR, de kick en de snare zijn de TR-8 en het acidlaagje is de TR3
meer zit er niet in.

nee helaas, maschine is alleen het eerste hihat/ tom/woodblock patterntje de pads zijn pro2
de 808 achtige laag is de AR, de kick en de snare zijn de TR-8 en het acidlaagje is de TR3
meer zit er niet in.

Ok, ik luister nu ook op zeer crappy laptop ellende dus dat verklaart het al.. ;)

Back