Rack ears/oren gezocht voor 2he Roland sampler

Status
Please reply by conversation.

Ophidian

Ouwe rot
Van die ouderwetse (dikke?) oren, het liefst me t schroefjes. Desnoods neem ik je oude Roland module er voor over. Iemand?

Algemene rack oren ook goed. Iemand een tip? Het is voor een S-220.

Bedankt voor de tip. Ja ik was zulke dingen al in de gaten aan het houden. Ik had ook al een 2u rack ding gevonden, alleen paste het helaas niet netjes in/aan elkaar. Ik hou ook gewoon marktplaats maar in de gaten om te kijken of er toevallig een heel apparaat voorbij komt van Roland die ik kan kopen voor een paar tientjes waar ik vervolgens de oortjes van af kan "jatten".

deze meneer heeft een paar Akai rackoren die ook heel goed pas zijn te maken voor een roland.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=180229

heb ze ooit gebruikt voor een mks100. ik weet niet of gaten uitgelijnd waren of dat ik ze opnieuw moest boren, maar ze pasten verder perfect (op de kleur na dan) maar ze zijn natuurlijk snel even te spuiten. of te verven

zie foto

Attachments

• mks100 akai rackears.jpg
    mks100 akai rackears.jpg
    35,4 KB · Bekeken: 57
Te snel gekocht, zonder goed uit te zoeken.... de Akai oren zijn dus 3u. Miskoop helaas, en nog steeds 2u gezocht!

universeel??

universeel??

heb je hier wat aan, kwam ze in de kast tegen,

30 cm lang, 2HE, zitten wel een hoekprofiel, maar die kun je ook naar buiten laten wijzen, of ombuigen / afslijpen

wil ik ook wel voor je doen

je mag ze hebben verzendkosten is genoeg

Attachments

• re1.jpg
    re1.jpg
    47,7 KB · Bekeken: 63
  • re2.jpg
    re2.jpg
    33,5 KB · Bekeken: 57
  • re3.jpg
    re3.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 53
Hmmm.. ik heb op dit moment een universele 2u bak die wel even volstaat, maar bedankt voor het aanbod!

Mocht iemand de originele toch in de aanbieding hebben dan hoor ik het nog wel graag.

Status
Please reply by conversation.
Back