tracks die ik niet uitbreng.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano12112025

Gedeactiveerd account
weer in een dip of soort van depressie achtig iets. voel me klote laten we het daar op houden.

meer krijg je ook niet te horen.

https://soundcloud.com/ed-sarin/ed-sarin

groetjes eduard sarens.

Kop op jongen de zon gaat vanzelf weer schijnen. Ik ben trouwens een prutuser. :P kan je link niet lezen op m'n iPad.

ik zou de 'dj donkey kong' vocal sample meer quantizen, hij is nu totaal random.. Daarnaast zit hij ook in elk nummer, ik zou dat meer afwisselen..

:)

geintje he....

komt je dip soms door je klagende buren?

Laatst gewijzigd:
Even in het algemeen, iedereen heeft wel eens een mindere dag en dat geeft niks, maar wat is het doel van dit topic? Toch delen wat je niet wilt delen? Nu klinkt het als of je de rest van je werk wél uitbrengt.
Volgens mij zet je toch altijd je tracks hier neer? Wat maakt dit topic dan anders?

Een en ander niet negatief bedoelt hoor, maar het is nogal verwarrend?!?

Space chicken heeft met deze post wel nut bewezen voor zijn probeersels.

Dit ssort depressies onstaan vaak door een overdaad aan compressie:D

Ik dacht in eerste instantie bij de eerste track dat ik een draaiorgel hoorde maar het is toch iets synthiserends :)

Die laatste 2 vond ik best leuk maar het is allemaal best kort om te kunnen beoordelen..

Oh.. misschien die " DJ DONKEY KONG" ook een keer wisselen met 'n "PREVIEW" kennisgeving :D

Mijn advies.. beste instelling is, niks verwachten.. krijg je meer :mega: En natuurlijk het allerbelangrijkste van muziek maken is nog altijd dat het zo ongelofelijk leuk is.. :)

het is gewoon af ener liggen gewoon complete tracks in de prullenmand.
maar het komt helaas niet uit. van wegen ja dat ik me klote voel.
zo krijg je een kijkje in het hoofd van een genie/autist.

het is gewoon af ener liggen gewoon complete tracks in de prullenmand.
maar het komt helaas niet uit. van wegen ja dat ik me klote voel.
zo krijg je een kijkje in het hoofd van een genie/autist.

Och, bij deze autist belanden er zo'n 10 tot 20 liedjes in de prullenbak per iets wat op het internet terecht komt.
en ik heb wel eens rotdagen.. ook daar ben je niet alleen in.. heh, heb zelfs wel eens rotjaren gehad.
daar word je helemaal in en in triest van...

geniet van je dag, ook al voelt ie klote aan..

misschien moet je wat depressieve muziek maken?
Daar wordt ik altijd heel vrolijk van.

Van de 66 muziekjes die ik tot nu toe gemaakt heb, is er maar 1tje in de prullenbak beland!
De rest staat zich op internet te vervelen. En dat is misschien het nadeel daarvan.

Nu is 't bij mij wel zo dat bij het 'componeren' ik per trackje wel zo'n 100 verschillende versies wil maken..

En wanneer ik een depressieve periode heb, ben ik meestal juist best productief..
Daar kan geen antidepressiva tegenop!

@vcovca En ik vind jouw opmerking wat ongepast voor een (ex-) moderator.. :-P Heb er vervelende ervaringen mee..
Maar tot nu toe heb ik voor mijzelf nog nooit een geschikt stuk touw kunnen vinden... :-)

Oeps edit! Zie opeens dat @vcovca geen moderator meer is!

Laatst gewijzigd:
Soms moet je jezelf toestaan om neerslachtig te zijn.

Mijn leven draait letterlijk om de muziek en wanneer ik, zoals afgelopen paar dagen (toevallig), geen zin heb in muziek, dan voel ik mij moe, lusteloos.
Vroeger voelde ik mij of schuldig als ik niets had uitgevoerd die dag of lullig als ik probeerde door te zetten en het resultaat was ruk. Hoe meer ik mij verzette, hoe slechter ik mij voelde.
Ik heb ondertussen geleerd om het te accepteren wanneer dat gebeurt en blijf ik gewoon de hele dag in bed, televisie kijken (zelfs janken bij treurige films). Na zo'n 'rust' weekend begint meestal de energie weer borrelen en krijg ik weer zin in alles.

Soms heb je gewoon behoefte aan rust, heb je geen zin, geen inspiratie, etc.; soms lukt het om je er overheen te zetten en soms moet je het gewoon ondergaan.

Het komt wel goed, sterkte.

dat hoort bij een kunstenaar zeg ik maar jompo. en trouwens is het al een tijdje schakelen tussen up & downs.

Vandaag dan hopelijk een UP day?
Ik ga meestal maar wat samples knippen en presets maken met synths en dan komt het vaak wel weer terug.
Moet natuurlijk wel leuk blijven en nooit geforceerd creatief doen...

desalniettemin zoals wij in het noorden zeggen: KOP DR VEUR! EN NAIT LOAT,N HANG,n! :P
G-luck man!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back