Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Maar om m dan weer terug te sturen? Dan krijgt weer iemand anders een bstock ding.

Iedereen moet hem terugsturen natuurlijk. Backstock is backstock en moet als zodanig worden verkocht. Niet als nieuw.

Wat ik zelfs heb gezien is dat Bax een 10% kortingsactie had (en dus goedkoper was) en dat Coolblue de Bax prijs - die 10% korting matchte op de site en dat iemand die prijs weer doorgaf aan Bax. Bax matchte de Coolblue prijs weer en gaf daar 10% korting op......(effectief 20% korting dus).
Dat heb ik ook gezien..... en ik heb er gelijk - 20% korting - gebruik van gemaakt. :okdan: :D

Bij keymusic kreeg ik weer fijn een b-stock product. Wel met 10% korting.
Terugsturen!!!

Maar hoe vaak zal het voorkomen dat het b-stock is, maar dit niet te zien is. Mijn vermoeden is vaak...

Dat 60 dagen retour beleid van Bax is eigenlijk een onhoudbaar systeem, en uiteindelijk betalen we het met z'n allen hoe dan ook helemaal zelf. Ik heb nl. nog niet de indruk gekregen dat ze slecht bij Bax kunnen rekenen. Die tent draait als een malle...

Terugsturen!!!

Maar hoe vaak zal het voorkomen dat het b-stock is, maar dit niet te zien is. Mijn vermoeden is vaak...

Dat 60 dagen retour beleid van Bax is eigenlijk een onhoudbaar systeem, en uiteindelijk betalen we het met z'n allen hoe dan ook helemaal zelf. Ik heb nl. nog niet de indruk gekregen dat ze slecht bij Bax kunnen rekenen. Die tent draait als een malle...
Ik heb vaak in de winkel producten gekocht die in een doos zaten die met cellotape dicht geplakt zat. Waarschijnlijk een geretourneerd product. Je koopt een product, niet de verpakking. Als er iets mee mis is dan heb je garantie. Da's wezenlijk anders dan 2e hands.

Een doos dicht geplakt met sellotape heb ik ook een keer gehad, met daarin - naar later bleek - een defect apparaat die eigenlijk voor reparatie retour moest naar de fabrikant. Die hadden ze per abuis in het verkoop magazijn gezet. Kan gebeuren toch?! :halleluja :D

Een geretourneerd product (of een product voor demonstratie) is idd niet hetzelfde als 2e hands, maar daarvan mag je normaal wel korting verwachten. Zonder korting zou ik zo'n product nooit kopen, ook niet als je nog de volledige garantie krijgt. Je moet een apparaat immers weken (en wellicht maanden) missen als deze gerepareerd zou moeten worden. Dit kan uiteraard ook met een nieuw in de doos exemplaar gebeuren, maar de kans daarom is denk wat minder groot dan een zgn. b-stock exemplaar.

Dan toch uiteindelijk na veel gedoe met een bepaalde medewerker van de Keymusic helpdesk de extra 10% korting gekregen .probleem is dat het artikel op voorraad moet zijn en er is zo goed als niets wat me interesseert,op voorraad ik twijfel nog aan één artikel . De bon is nog tot eind augustus geldig mocht ik beslissen om het artikel niet aan te kopen dan geef ik de code via dit topic met plezier weg

Opmerkelijk, tussen al deze kortingsdansjes & codes kan ik me niet herinneren ooit maar 1 keer een dergelijke actie te hebben gezien van Thomann, wel nieuwsgierig waarom zij hier niet aan meedoen. Vind het ergens ook wel stoer, en ze draaien niet bar slecht lijkt me.

Enige wat ik me kan herinneren dat je kortingsbonnen kon winnen met reviews, maar da's afdeling loterij.

Thomann heeft veel dingen die bax niet heeft, en bovendien hebben ze vaak voorraad terwijl bax dat niet heeft. Ik koop daar vaak.

Thomann voelt aan alsof ze hun stuff net wat beter op orde hebben dan de rest. Minder hassle of gestunt, Minder tumult, it just works. En wanneer niet, dan wordt het (naar mijn ervaring tot zover) OK geregeld.

Bij de andere 'huizen' blijven mails niet zelden onbeantwoord of gaan er onnozele dingen mis.

OK, wel hebben wel genoeg spul nu, dus ook geen korting meer nodig 8) Spelen! Repeteren! Optreden!

Unidentifiedman (quote post #668):
"Dan toch uiteindelijk na veel gedoe met een bepaalde medewerker van de Keymusic helpdesk de extra 10% korting gekregen."

Bij Key Music had je recht op een extra kortingscode van 10% als je de tijdens de actieperiode van de Key Music zomerdeals iets (met 10% korting) gekocht had. Tijdens de zomerdeals heb ik inderdaad iets met 10% korting gekocht, maar de extra kortingscode van 10% ontbrak helaas. Key Music begreep eerst niet waar ik het over had... Uiteindelijk heb ik die kortingscode van 10% wel gekregen, maar het is gewoon vervelend dat je daar eerst een hele discussie voor moet hebben.

Opmerkelijk, tussen al deze kortingsdansjes & codes kan ik me niet herinneren ooit maar 1 keer een dergelijke actie te hebben gezien van Thomann.
Kortingsacties in de vorm van een bepaald percentage heb ik bij Thomann ook nooit gezien, maar wel dat artikelen zonder aankondiging tijdelijk zijn afgeprijsd. Die moet je dus toevallig zien.

En ze hebben interessante artikelen die een Bax bijv. niet heeft. Langzamerhand ben ik er steeds meer gaan kopen. Tot nu toe alleen positieve ervaringen...

Kortingsacties in de vorm van een bepaald percentage heb ik bij Thomann ook nooit gezien, maar wel dat artikelen zonder aankondiging tijdelijk zijn afgeprijsd. Die moet je dus toevallig zien.

Rare jongens die Thomannen... korting geven maar er geen loeiende emails over rondsturen 8o)

En ze hebben interessante artikelen die een Bax bijv. niet heeft. Langzamerhand ben ik er steeds meer gaan kopen. Tot nu toe alleen positieve ervaringen...

Mee eens, 't is de ThoMamma van alle verzendhuizen.

Back