Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Iemand heel toevallig nog een bax kortingscode? Daar zou ik heel blij van worden. Graag via pb :okdan:

Kan iemand mij helpen met een kortingscode van bax 5%....
Zo ja,... graag dan een Pm..
Dank.

ach zo,, okey, ik kreeg de voorbije dagen,, "...vanaf 14-09-2017 geldig",, en dat is me gelukt de voorbije nacht, iets na 24u

Excuus, bedoelde natuurlijk Stephen. Net nog even getest en code werkt alleen krijg je 7,5%. Wel gek want rond middernacht kreeg ik nog de volle 10%.

Music store of thomann kortingsdagen??

Music store of thomann kortingsdagen??

Weet er iemand of er bij musicstore.de of thomann ook van die kortingsdagen zijn zoals bij keymusic en baxshop van -10% enzo?? Ik wil iets kopen dat niet verkrijgbaar is bij deze winkels 😉

Weet er iemand of er bij musicstore.de of thomann ook van die kortingsdagen zijn zoals bij keymusic en baxshop van -10% enzo?? Ik wil iets kopen dat niet verkrijgbaar is bij deze winkels 😉

ik werk bij Key en als het goed is kunnen we alles leveren wat ze daar bij thiomann ook hebben mail me ff offline dan kan ik het je laten weten!

@Grooveron. Zie net dat Key afgelopen zaterdag een 6% op alles kortings dag had. Wat mij betreft mag je dit soort acties ook hier vermelden.

Overigens is er nog iemand die weet wanneer er weer een 10% actie van Bax komt, korting coupons ook welkom trouwens :)

Heeft er iemand nog een bax-code voor me? :-)

'k Heb er nog 1 voor 5% korting.

Stuur maar PM als je 'm wil dan PM ik 'm vanavond naar je.

Back