Als ik die probeer krijg ik te zien "Deze code is ongeldig". Misschien geldt 'ie alleen voor bepaalde artikelen, maar ik denk dat de kans groter is dat 'ie verlopen is.
als ik bv naar de sub37 kijk, zie ik dat die overal 1599 is. bax, key music, sound supplies
verder heb ik me (al jaren) niet echt in winkelprijzen verdiept, behalve asl ik iets wilde kopen. de korg odyssey (met name bij bax) snap ik qua prijs weinig van. lijkt wel dagprijs van verse vis. zeker bij bax. verschillende prijzen voor verschillende versies, die de ene week rond 700 en een week erna ineens weer rond 1000 zitten.
Supertip voor die 600 Euro. Zou die website betrouwbaar zijn? Anyway, ik ben wel op zoek naar een Korg Monologue. Is overal 330 Euro, en in feb. is de zwarte te koop. Iemand een tip voor een goedkope deal?
Draadje graag on-topic houden. Indien er behoefte is aan een discussie over de kwaliteit (of gebrek daaraan) van pakketdiensten een nieuwe draad starten in een relevant subforum. Dank!
7% misschien 10% tegen pakweg maart april bij keymusic, te verwachten als geschiedenis herhaald. 15% lijkt me onwaarschijnlijk. Er is trouwens een dedicated topic voor korting, hier.
15% bonnen worden wel uitgedeeld door Bax-Shop, bv voor een tegemoetkoming door nalatigheid of wat voor voorval dan ook waar de klant niets aan kan doen...
15% korting bij bax met n code gehad gisteren nacht... Nog iemand die gehad? Misschien moet ik dat meubel maar nieuw bestellen... Levering 8 weken, bah
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.