Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

ik zag ergens op het forum een post over een kortingscode van sound supplies. leeg2016 is de code dacht ik en de korting is dubbele bax.
Als ik die probeer krijg ik te zien "Deze code is ongeldig". Misschien geldt 'ie alleen voor bepaalde artikelen, maar ik denk dat de kans groter is dat 'ie verlopen is.

ja, precies.
ik kende de winkel niet, maar ik heb er iets gekocht aan dezelfde prijs als bij bax. -10% dus.

als ik bv naar de sub37 kijk, zie ik dat die overal 1599 is. bax, key music, sound supplies

verder heb ik me (al jaren) niet echt in winkelprijzen verdiept, behalve asl ik iets wilde kopen. de korg odyssey (met name bij bax) snap ik qua prijs weinig van. lijkt wel dagprijs van verse vis. zeker bij bax. verschillende prijzen voor verschillende versies, die de ene week rond 700 en een week erna ineens weer rond 1000 zitten.

Mocht er nog iemand zijn met een kortingsbon. Ik zou hem goed kunnen gebruiken!

Bericht door een moderator:
Draadje graag on-topic houden. Indien er behoefte is aan een discussie over de kwaliteit (of gebrek daaraan) van pakketdiensten een nieuwe draad starten in een relevant subforum. Dank!

Dit is wel een erg kort bericht.. :)

Iemand een code voor me, om een Push2 eventueel met 10 of 15 korting te kunnen aanschaffen..

Hoor het graag...

gr.
Mark

7% misschien 10% tegen pakweg maart april bij keymusic, te verwachten als geschiedenis herhaald. 15% lijkt me onwaarschijnlijk. Er is trouwens een dedicated topic voor korting, hier.

15% bonnen worden wel uitgedeeld door Bax-Shop, bv voor een tegemoetkoming door nalatigheid of wat voor voorval dan ook waar de klant niets aan kan doen...

Vorig jaar inderdaad in het voorjaar 10 % bij Key Music.

Ik heb volgende week vakantie & de gearlust is weer volop aan het borrelen dus PM me maar als je een Bax kortingscode hebt :halleluja

15% korting bij bax met n code gehad gisteren nacht... Nog iemand die gehad? Misschien moet ik dat meubel maar nieuw bestellen... Levering 8 weken, bah

Back