Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik heb nog een BAX code van 15% is nog even geldig tm 15 oktober!

Had de korting graag zelf willen gebruiken, maar de service was zo traag dat de producten inmiddels een stuk duurder zijn geworden en dus is de 15% korting die ik wilde gebruiken verdampt. Met andere woorden ik ben nu duurder uit en ben er flink zuur van .... doei BAX oplichters bende.

Ik heb nog een BAX code van 15% is nog even geldig tm 15 oktober!

Had de korting graag zelf willen gebruiken, maar de service was zo traag dat de producten inmiddels een stuk duurder zijn geworden en dus is de 15% korting die ik wilde gebruiken verdampt. Met andere woorden ik ben nu duurder uit en ben er flink zuur van .... doei BAX oplichters bende.

soms zijn ze wel vervelend... mocht je 't alsnog willen delen, zou ik heir graag voor open staan. Lieft in een PM :mexico:

NjoY

Vandaag begint zowaar het weekend van de klant! Daarom geeft KEYMUSIC 10% korting op tienduizenden producten* aan al zijn klanten.
Gebruik online de code KLANT17 om jouw korting te krijgen!
Of kom morgen naar onze winkels en ontvang je 10% op je aankoop!

Korting geldig tot en met zondag 1 oktober.

nota: * Voorwaarden
• Bepaalde merken nemen niet deel aan de actie.
• Indien de code niet werkt op een bepaald product wil dit zeggen dat dit merk niet deelneemt aan de actie.
• Actie geldig voor bestellingen die gedaan zijn voor 1 oktober 2017 23:59u.
• De code werkt vanaf verkrijgen van deze mail.
• Actie is niet cumuleerbaar met deze en andere acties.
• Vragen over de actie? Mail naar helpdesk@keymusic.com.
• Geen directe reactie? Geen probleem. Uw mail valt tijdens de actieperiode en zal aanzien worden als mogelijk korting toepasbaar.

Hoi, iemand toevallig nog een kortingscode voor bax-shop? ��
Het is die tijd van het jaar dat ik wat spullen nodig heb
Alvast bedankt

Ik heb 2 kortingscodes van 15% bij bax. Ik heb er maar 1 nodig.

Pm me maar als je hem wil, hij is geldig t/m zondag de 15e, je moet wel flink inkopen willendoen, dus niet voor 2 tientjes bestellen, dat is zonde.

Nog twee codes voor 5% bij BAX
MGM172BWKYWPQK
MGM172C4DFVVRZ

Ik heb de 15% kortingscode zojuist weggegeven aan een forumlid, dus die is niet meer beschikbaar.

Back