Waar is Jack Valentijn ?

Lacrosse

Rise of the Machines
Met geen mogelijkheid lukt het mij nog contact te krijgen met Jack Valentijn van The Laboratory of Sound.
Weet iemand misschien waar hij is en of hij überhaupt nog te bereiken is?
Op de website http://www.labofsound.com/ is ook niets vreemds te zien.
Wie o wie weet meer?

Laatst gewijzigd:
Conso, bedankt! Ik heb er momenteel niets staan maar had wel een afspraak in het vooruitzicht. Heftige privé omstandigheden waarschijnlijk want de radiostilte was wel erg abrupt.

Conso, bedankt! Ik heb er momenteel niets staan maar had wel een afspraak in het vooruitzicht. Heftige privé omstandigheden waarschijnlijk want de radiostilte was wel erg abrupt.

:okdan: Ja, het klinkt alsof er iets erg vervelends aan de hand zou kunnen zijn. En Jack is zo'n uiterst sympathieke man.

Ik ben dus blijkbaar niet de enige!
Jack heeft een synth van mij in reparatie en de laatste 2 maanden lukt het mij ook niet om contact met hem te krijgen..

Hmm, dat klinkt vervelend.. Ook omdat ik net met hem in contact wilde treden over een minim service. Het is vlakbij.

Back on track

Back on track

Zie hier plotseling allemaal berichten over mij. Sommige heel sympathiek, bedankt voor jullie medeleven. Ben inderdaad door een heftige periode gegaan maar alles is nu back on track. Het spijt me van de P5 die er al langere tijd stond. Ik weet niet om welke het ging want ik had er hier verschillende staan. Twee zijn gerepareerd en teruggekeerd naar hun baasjes, eentje heb ik onverrichter zake teruggegeven aan iemand die geen geduld meer had (er was meer kapot dan werkend, bijna iedere IC was aan vervanging toe), en de laatste staat er nog (ook weer een heus restauratieproject).

Groetjes allemaal. Jack

P.S. Voor de nabije toekomst heb ik een aantal plannen die ik graag op synthforum uit de doeken wil doen. Zal ze in een aparte draad aankaarten.

Laatst gewijzigd:
Krijg nu ook geen contact meer met Jack. Vorige keer hield hij mij goed op de hoogte. Maar nu neemt hij zijn tel niet op, reageert hij niet op sms en Whatsapp berichten(terwijl ik wel kan zien dat hij ze leest) en op email wordt ook niet gereageerd.
Iemand het zelfde probleem of weet wat er aan de hand is?

Ik had een paar maanden gelden goed contact met hem, maar het ging toen allemaal al niet geweldig met de zaken. Ik heb een twee weken geleden nog contact gezocht, maar niets meer gehoord.

Edit: net nog even een poging gedaan, hij heeft geen spullen van me dus verder geen reden me te ontwijken. Zou wel mooi zijn als in ieder geval de openstaande zaken netjes kunnen worden afgerond, wil hem daar evt graag bij helpen.

Laatst gewijzigd:
Ja paar maanden geleden ws het bij mij ok. Wellicht is hij gewoon op vakantie of zo. Maar dan kun je wel reageren lijkt me.

Update uit de mond van het paard: Jack zit in een nieuwe verhuizing en verwacht in ieder geval de komende twee weken erg druk te zijn. Business verhuist mee, dus hij is niet gestopt ofzo.

Ok dat klinkt inderdaad hoopvol. Dan wachten we het gewoon even af.

Update uit de mond van het paard: Jack zit in een nieuwe verhuizing en verwacht in ieder geval de komende twee weken erg druk te zijn. Business verhuist mee, dus hij is niet gestopt ofzo.

Hopelijk niet weg uit Oegstgeest? Het is net nu naast de deur voor mij.. :(

Hij ging naar Rotterdam verhuizen, als ik me niet vergis. Voor mij is dat winst, maar je hebt mijn medeleven.

Nog steeds geen enkele reactie vanuit Jack. Iemand al iets vernomen?

Ik heb gisteren contact met Jack gehad. Hij is klaar met zijn verhuizing, heeft inmiddels een baan en gaat zijn reparatiebusiness niet voortzetten. Jammer, maar voor mensen die zijn situatie kennen begrijpelijk.

Ik heb gisteren contact met Jack gehad. Hij is klaar met zijn verhuizing, heeft inmiddels een baan en gaat zijn reparatiebusiness niet voortzetten. Jammer, maar voor mensen die zijn situatie kennen begrijpelijk.

Weg uit Oegstgeest? Dat zou jammer zijn, het was niet zo fijn in de buurt.. :(

Nog steeds geen contact met Jack. iemand tips? Of kan mij in contact brengen? Vind het nu behoorlijk vervelend worden eigenlijk.

Back