alternative jungle ep. (Available soon)

Dit klinkt echt focking gaar....

Die gast ie niet helemaal koekie hoor. :D

Maar moest hard lachen om die verkooppraat van em.

Volgens mij heeft ie ook een hazelip~! *D Zo aan aan zijn spraak te horen. }:|

En doe die depressies gewoon de deur uit SC. Allemaal overbodige emoties. :biertje:

Die gast ie niet helemaal koekie hoor. :D

Maar moest hard lachen om die verkooppraat van em.

Volgens mij heeft ie ook een hazelip~! *D Zo aan aan zijn spraak te horen. }:|

En doe die depressies gewoon de deur uit SC. Allemaal overbodige emoties. :biertje:

Depressie bestaat niet uit "overbodige" emoties. Als ik jou was zou ik in het vervolg even lezen wat je schrijft voordat je de knop "verzenden" drukt. Sommige mensen kunnen er gevoelig raken.

Ed heeft zelf aangegeven dat hij niet goed voelt en ik leef met hem mee. Ik spreek uit ervaring.

schrijf wat schrijven wil. dan brei ik verder aan een release van de alternatieve jungle ep.

Ik bedoel helemaal niets negatiefs aan SC persoonlijk, maar die opname klinkt echt bar slecht....

Depressie bestaat niet uit "overbodige" emoties. Als ik jou was zou ik in het vervolg even lezen wat je schrijft voordat je de knop "verzenden" drukt. Sommige mensen kunnen er gevoelig raken.

Ed heeft zelf aangegeven dat hij niet goed voelt en ik leef met hem mee. Ik spreek uit ervaring.

Ja ze zijn overbodig. Het zijn maar gedachtes. Pas als jij je identificeert met die gedachtes wordt je wat je denkt ;)

Ik bedoel helemaal niets negatiefs aan SC persoonlijk, maar die opname klinkt echt bar slecht....

Is toch gewoon express gedaan. Hij is bang dat ze zijn creaties jatten :D

Maar ik moest lachen. Ik hou wel van dat amateuristische. Niet te serieus :)

Ja ze zijn overbodig. Het zijn maar gedachtes. Pas als jij je identificeert met die gedachtes wordt je wat je denkt ;)
Mijn eigen depressies zijn kut... Maar vaak best muzikaal inspirerend... :-P

ondanks dat ik last heb van paniek aanvallen. 3 stuks in minder dan 12 uur.
komt mijn ep uit.
ik zal ook betere previews maken.

ondanks dat ik last heb van paniek aanvallen. 3 stuks in minder dan 12 uur.

Gaat ´t een beetje? Niet doordraaien hoor!

Ik vind de tweede track het beste te verdragen... Het is wel hele drukke muziek!
Maar vast lekker om je erin uit te leven.... :-)

Wrm release je het niet op bandcamp? Het draait verder toch allemaal om promo wil je ergens komen.

Het draait verder toch allemaal om promo wil je ergens komen.

Kwaliteit van je muziek?

Ik bedoel dat promo van je muziek een lul argument is.....het gaat erom dat je gewoon simpel goede muziek maakt.....dat valt elk label op en als je het zelf uit gaat brengen en uiteindelijk de euro's bij elkaar moet harken je ook gaat luisteren wat er wel of niet op kan.........

Ik bedoel dat promo van je muziek een lul argument is.....het gaat erom dat je gewoon simpel goede muziek maakt.....dat valt elk label op en als je het zelf uit gaat brengen en uiteindelijk de euro's bij elkaar moet harken je ook gaat luisteren wat er wel of niet op kan.........

Elk label nog wel? :D

Je zal wel diep in de underground zitten maar zo werkt het niet. Zeker als nieuwkomer zal je zelf toch ook onder de aandacht moeten brengen. Ook als je muziek goed is. Want er zijn duizenden digitale releases per week.

Alleen via beatport/itunes je muziek aanbieden is echt niet genoeg wil je serieus verkopen.

Heb hier allemaal dikke singles uit de jaren 70 en die verkochten voor geen meter. Niet omdat het slechte muziek was maar omdat de promo niet goed was er geen netwerk was die dat soort muziek plugde.

Verder is de route via bandcamp volgens mij het makkelijkst. Maar dan nog moet je promo doen als je er verder mee wil komen.

Alleen releasen werkt enigszins met vinyl en als je een goede distributie hebt die je een beetje plugt.

Maar de rest gaat allemaal met dj's die je materiaal beoordelen en draaien. En daar zal je serieuze promo voor moeten doen of op een gerespecteerd label releasen.

Succes verder Space Chicken!

Back