marcvang
Electronics Engineer
Kleurig geheel, pas op met uv straling![]()
bedankt! klinkske had dat ook al opgemerkt, er zit eigenlijk altijd een rolluik dicht voor het raam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kleurig geheel, pas op met uv straling![]()
dank je!
ja die moeten er nog af, hij heeft een tijdje in een mobiel rackje gezeten, nieuwe houten zijkantjes zijn in de maak! eigenlijk wil ik die ook nog op de MS2000R maar die heeft van die vervelende vaste rackoren

Je kan daarvoor paneeltjes maken met een gleuf erin gevreesd/gezaagt waardoor je ze er overheen kan schuiven![]()
idd beetje veel emu, maar de geluiden/samples zijn ook erg goed die er in zittenVette studio's weer en volgens bij Doet EMU het ook goed bij Marc
nee, op het moment niet, zal eens een keer wat uploadenChique geheel. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de muziek die je ermee maakt. Heb je linken?
idd beetje veel emu, maar de geluiden/samples zijn ook erg goed die er in zitten
Ik heb de Xtreme Lead en ik ben ook erg te spreken over de wave rom. Wellicht dat sommige patches gedateerd zijn, maar met de Prodatum editor krijg je er zo weer hedendaagse sounds uit.
Het laag vind ik toch ook wel strak in sommige patches. Ben er in ieder geval nog steeds blij mee.
![]()
Alles loopt in sync met elkaar, Analog four keys als sequencer en clock voor de rest. Best grappig dat dit kan eigenlijk.

lekker ruim. en qua klank van alles wat, denk ik, mooie complementaire set.

Vertel me eens waarom twee mp's? Ik heb er een en moet nog eens herontdekken waarom die zo geliefd is.

![]()
Alles loopt in sync met elkaar, Analog four keys als sequencer en clock voor de rest. Best grappig dat dit kan eigenlijk.