Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Chique geheel. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de muziek die je ermee maakt. Heb je linken?

dank je!

ja die moeten er nog af, hij heeft een tijdje in een mobiel rackje gezeten, nieuwe houten zijkantjes zijn in de maak! eigenlijk wil ik die ook nog op de MS2000R maar die heeft van die vervelende vaste rackoren

Je kan daarvoor paneeltjes maken met een gleuf erin gevreesd/gezaagt waardoor je ze er overheen kan schuiven ;)

Je kan daarvoor paneeltjes maken met een gleuf erin gevreesd/gezaagt waardoor je ze er overheen kan schuiven ;)

ja daar zat ik ook al aan te denken!

Vette studio's weer en volgens bij Doet EMU het ook goed bij Marc
idd beetje veel emu, maar de geluiden/samples zijn ook erg goed die er in zitten

Chique geheel. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de muziek die je ermee maakt. Heb je linken?
nee, op het moment niet, zal eens een keer wat uploaden

idd beetje veel emu, maar de geluiden/samples zijn ook erg goed die er in zitten

Ik heb de Xtreme Lead en ik ben ook erg te spreken over de wave rom. Wellicht dat sommige patches gedateerd zijn, maar met de Prodatum editor krijg je er zo weer hedendaagse sounds uit.

Het laag vind ik toch ook wel strak in sommige patches. Ben er in ieder geval nog steeds blij mee.

Ik heb de Xtreme Lead en ik ben ook erg te spreken over de wave rom. Wellicht dat sommige patches gedateerd zijn, maar met de Prodatum editor krijg je er zo weer hedendaagse sounds uit.

Het laag vind ik toch ook wel strak in sommige patches. Ben er in ieder geval nog steeds blij mee.

ja dat vind ik dus ook, veel sounds klinken gewoon erg warm en dik

attachment.php

Alles loopt in sync met elkaar, Analog four keys als sequencer en clock voor de rest. Best grappig dat dit kan eigenlijk.

Attachments

• fdgfdg.jpg
    fdgfdg.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 128
attachment.php

Alles loopt in sync met elkaar, Analog four keys als sequencer en clock voor de rest. Best grappig dat dit kan eigenlijk.

Damn, die Two Voice had daar prachtig bij gestaan!

Alsnog niet slecht, overigens :mega:

Alleen de lfo's van de vintage bakken lopen niet in sync mee, maar dat is ook niet echt nodig.

Vandaag mijn 2e monopoly gehaald en wat quicklock dingen. Dit werkt wel beter.
Ik denk dat ik die X-gevallen rechts ook maar ga vervangen door zo'n quicklok standaard als links.
Het bureau moet ook weer vrij worden voor computer en ander klein relevant rommel-spul, echt heel veel sequencen zie ik me toch niet doen op enkel een analog four, ik blijf steeds hangen bij het maken van losse patterns ipv hele tracks te bouwen. Misschien komt die workflow nog met deze setup, en anders breiden we uit naar Ableton Live of een NI Machine.

attachment.php

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 122
:okdan: lekker ruim. en qua klank van alles wat, denk ik, mooie complementaire set.

:okdan: lekker ruim. en qua klank van alles wat, denk ik, mooie complementaire set.

Ja, alles past goed bij elkaar zowel qua sound / karakter van de synths als wel de mogelijkheden, alles is via midi en / cv met elkaar verbonden, 2 monopoly's gaan door de delay van de supernova. De SH5 zit droog in de mix. (De hele zwik synths gaan door een zelfgebouwd passief mixertje / summer waar je niks aan regelen kan)
En van daaruit rechtstreeks de versterker in. Heel banaal eigenlijk, maar het klinkt cool. 8~

Vertel me eens waarom twee mp's? Ik heb er een en moet nog eens herontdekken waarom die zo geliefd is.

Ik vind de MP helemaal geweldig, komen super mooie gedetailleerde arpeggio's uit maar ook hele vage pad's en drones. De vele sweet spots die er in zitten is de reden dat ik er gewoon twee wil, kunnen ze allebei wat anders doen op het zelfde moment. Werkt erg goed voor mij (n soort muziek) Maar, altijd in combinatie met een delay.

attachment.php

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    96,9 KB · Bekeken: 120
Laatst gewijzigd:
attachment.php

Nette studio en leuke synths

Heb mn studio beetje opnieuw ingericht en is natuurlijk wat meer zooi bij gekomen :)

Attachments

• IMG-20150219-WA0007.jpg
    IMG-20150219-WA0007.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 127
  • IMG-20150219-WA0011.jpg
    IMG-20150219-WA0011.jpg
    50,7 KB · Bekeken: 127
  • IMG-20150219-WA0012.jpg
    IMG-20150219-WA0012.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 128
daar komt t wel op neer :) heb die kast gemod zodat het een dikke vette bass trap werd :)

Back