Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, er zit eigenlijk altijd een rolluik dicht voor het raam

mooie is dat ik mn nieuwe monitor ook kan switchen tussen hdmi en displayportDe panelen die volgen (3L en 3R) zijn in principe hetzelfde, maar het grootste verschil is dat de voorzijde een extra mdf laag heeft met random gaatjes: laag gaat er gewoon doorheen en wordt geabsorbeerd maar het mid en hoog komt nog wat terug zodat de ruimte niet een dode ellende wordt.
Het concept erachter is, lage frequenties zijn gewoon moeilijk te controleren; je hebt gewoon veel materiaal nodig om dat voor elkaar te krijgen...
het klinkt nu ook erg strak! geen rare ophopingen van frequenties op mijn luisterplek. Gaat enorm laag en klinkt niet door.
mijn huidige setup:

Heb mn studio beetje opnieuw ingericht en is natuurlijk wat meer zooi bij gekomen![]()

haha bijna geen gitaren... ik gebruik dan ding voornamelijk voor reamping van synths/beats![]()
Hier bijvoorbeeld zijn we naar boven gegaan in een van de lege ruimtes en hebben we flink lol gehad met de 909 door die stack en wat jammen op t einde: https://www.youtube.com/watch?v=z2tVgxPbC4s
PS naast 909's en Diezel ook wat achtergrond over hoe we Hylas hebben gemaakt, vorige week hebben we daarmee trouwens een Edison gewonnen![]()
gefeliciteerd met je Edison. Uv straling gaat helaas overal door heen, mits je een verduistering(rol)gordijn hebt hangen!
Je kunt beter een rolluik in je kast met modules bouwen, gegarandeerd 100% uv veilig![]()
Fraaie setup die (ook (?)) voor mij best wel inspirerend is. Gewoon een standaard werkblad van een behoorlijke lengte en die kast met laden vind ik ook wel iets hebben.
Dank voor het delen hiervan!![]()
vind je dat niet zonde met al die mooie spullen naar buiten? krijgt toch altijd wel een buts, kras, rook of bierlucht mee.Afgelopen weekend met de kindertjes buiten geweest, leuke voorstelling gegeven met dikke laser-rig achter me. Ik had de Arp 2600 en MKS80 thuisgelaten omwille van praktische ruimte-indeling.
Zo, dan mag je toch aardig wat flightcases hebben gehad, een grote auto en een heel poosje om alles op, in en af te stellen.
Is er ook ergens op internet toevallig een opname te beluisteren?
vind je dat niet zonde met al die mooie spullen naar buiten? krijgt toch altijd wel een buts, kras, rook of bierlucht mee.
Afgelopen weekend met de kindertjes buiten geweest, leuke voorstelling gegeven met dikke laser-rig achter me. Ik had de Arp 2600 en MKS80 thuisgelaten omwille van praktische ruimte-indeling.